Triumph Speed 400 i Scrambler 400 X sprzedają się jak świeże bułeczki. Producent świętuje sukces
Minął rok od premiery motocykli Triumph Speed 400 i Scrambler 400 X. Maszyny stworzone przy współpracy z Bajaj sprzedają się jak świeże bułeczki. Nic dziwnego, bo zbierają bardzo dobre opinie. Ile motocykli zostało sprzedanych do tej pory? Triumph może mówić o dużym sukcesie.
Motocykle Triumph Speed 400 i Scrambler 400 X powstawały przez kilka lat, ponieważ po drodze pojawiła się pandemia koronawirusa, która wywróciła do góry nogami globalne łańcuchy dostaw. Kiedy jednak już się pojawiły, to klienci dosłownie się na nie rzucili. Nic dziwnego, ponieważ każdy chciałby mieć motocykl uznanej i ciekawej marki, a przy tym zapłacić za to niewielką cenę. Właśnie to oferują małe Triumphy, które z pewnością przyspieszyły bicie serca u przedstawicieli chińskich producentów.
Jako pierwsi mogli je kupić mieszkańcy Indii. W ciągu 10 dni od otwarcia rezerwacji producent przyjął 10 tys. zamówień, a fabryka z Bajaj zwiększyła produkcję, zanim jeszcze pierwsze egzemplarze trafiły do klientów. Triumph zakładał wtedy, że w czasie krótszym niż rok może sprzedać łącznie 50 tys. sztuk obu modeli i wiele się nie pomylił.
W indyjskich mediach pojawiły się informacje, że w ciągu roku sprzedano ponad 50 tys. motocykli. Modele Speed 400 i Scrambler 400 X są dostępne w 50 krajach świata. W tym roku ma się pojawić jeszcze jeden model oparty na tej platformie i prawdopodobnie będzie on nawiązywał do modelu Thruxton. W przygotowaniu są jeszcze inne nowości, ale zostaną rozłożone na kolejne lata.
- To był rok pełen wrażeń dla marki Triumph w Indiach od momentu uruchomienia produkcji dwucylindrowych 400. Znacząco rozwinęliśmy sieć sprzedaży i mamy bardzo angażujący program dla klientów, który pokazuje, co oznacza doświadczyć świata marki Triumph. Kategoria Modern Classic ugruntowała swoją pozycję, co daje obietnicę fantastycznej jazdy tym, którzy lubią łączyć styl z osiągami. Jesteśmy szczęśliwi, że owoce naszej wspólnej pracy są doceniane na całym świecie, od rynków wschodzących po rozwinięte - powiedział Rakesh Sharma, dyrektor wykonawczy w Bajaj Auto.
- Współpraca z Bajaj pozwoliła nam udostępnić motocykle Triumph wielu motocyklistom z całego świata. Wspólnie produkujemy motocykle na skalę i w tempie, które nie były dotychczas osiągalne, ale jednocześnie zachowujemy wysoką jakość, wykończenie godne klasy premium i dbałość o detale, z której słynie Triumph. To połączenie jest jednym z wielu powodów, dla których odnieśliśmy sukces w Indiach i na rynkach całego świata - dodał Paul Stroud, dyrektor handlowy marki Triumph.
Motocykle Triumph Speed 400 i Scrambler 400 X są oczywiście dostępne również w Polsce. Cena modelu Speed 400 zaczyna się od 25 450 zł, a Scramblera 400 X - od 29 450 zł. Dodatkowo Triumph oferuje przepastny katalog dedykowanych akcesoriów dodatkowych.
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze