Suzuki z nowymi modelami: TU250X i VanVan 200
Jak VanVan 200 nie jest niespodzianką, tak wznowienie producji modelu TU250X przyjmuję z radością.
Jeszcze w tym roku na amerykańskim rynku pojawią się trzy nowe modele Suzuki. Jednym z nich jest VanVan 200, o którym szerzej pisaliśmy we wcześniejszej publikacji. Drugim jest Inazuma, w Stanach oznaczona jako GW250. Najbardziej interesującym modelem będzie odświeżony TU250X. Mało popularny w Polsce model to nieduży klasyk w stylu Yamahy SR400.
TU250X posiada jednocylindrowy, chłodzony powietrzem silnik, wtrysk paliwa, ładną, klasyczną linię i… wygórowaną cenę. W Ameryce TUX będzie kosztował 4399 dolarów, o 300 dolarów więcej niż dużo bardziej rozwinięta technologicznie Inazuma. Najwyraźniej Suzuki chce puść w tej kwestii utartą przez Yamahę ścieżką i sprzedać technologię sprzed 20 lat w mocno aktualnej cenie.
Mimo to TU250X wygląda nad wyraz ciekawie - prosty, ładny motocykl, który niczego nie udaje. Niestety na chwilę obecną nie wiadomo, czy TU250X będzie dostępne także w Europie. AKTUALIZACJA: Jak dobrze zauważył redaktor naczelny, bębnowy hamulec z tyłu i chłodzony powietrzem silnik może sugerować, że przystosowanie TU250X do wyśrubowanych norm Unii Europejskiej może być nieopłacalne.
Komentarze 2
Pokaż wszystkie komentarzeTylko, że prawdopodobnie będzie to model na rynek USA i tylko USA, ewentualnie Azja i Ameryka Południowa, marne szanse na Europę, a w Polsce to można o tych modelach pomarzyć. Nie wiem, dlaczego ...
OdpowiedzCo oni oczu nie mają? TU250X to nic innego jak stary gienek 250. Jak jest chińska kopia tych motocykli, to recenzenci piszą, że rama z rurek brzydka, wachacz z rurek i w ogóle chińsko wygląda. ...
Odpowiedz