tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Sukces polskiego Indiana Powerplus Custom!
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
Advertisement
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

Sukces polskiego Indiana Powerplus Custom!

Autor: Informacja prasowa 2018.03.16, 14:08 Drukuj

Moda na customizację zaczyna opanowywać Polskę. Przerobione motocykle cechuje indywidualność oraz niezrównana estetyka. Klasyczne modele motocykli Indian od lat słyną jako doskonała baza do przeróbek. Łukasz "Murek" Muraszewski stworzył customa na bazie Indiana, który zdobył 3 miejsce w ogólnopolskim konkursie magazynu "Custom" w trakcie Warsaw Motorcycle Show w kategorii Old School.

Wszystkiemu winna .. hulajnoga

Advertisement
NAS Analytics TAG

Łukasz jest wiceprezesem łódzkiego klubu motocyklowego Number One, który założył (wraz z kolegami) jego ojciec - Sławek Muraszewski. Od dziecka obracał się więc w środowisku motocyklowym i pasjonowało go wszystko, co jest napędzane silnikiem spalinowym. Jako nastolatek przerobił hulajnogę (dodał do niej rosyjski silnik) i od tego zaczęła się jego historia z customami. W 2005 roku przerobił pierwszy motocykl, doprowadzając go do stanu "salonowego".

Custom sposobem na życie

Kilka lat później jego przeróbka motocykla marki Harley-Davidson zdobyła sławę w Polsce i na świecie, zdobywając mnóstwo nagród. To wydarzenie sprawiło, że "Murek" zapragnął customizację uczynić swoim sposobem na życie. Po kilku latach pracy na motocyklach HD, pojawiło się pragnienie przerobienia prawdziwej legendy - w ten sposób po długich poszukiwaniach, w ręce Łukasza wpadł Indian z silnikiem Powerplus z 2003 roku. "Na początku myślałem, że nic w nim nie będę przerabiał" - twierdzi Muraszewski. Jednak pasja wygrała i custom zaczął nabierać swoich kształtów. "Chciałem nawiązać tą pracą do starej oldschoolowej tradycji, z nowoczesnymi smaczkami. Przerobiłem instalację elektryczną, siedzenie, a przede wszystkim usprawniłem serce - czyli silnik. Indian po tych zabiegach wygląda nietuzinkowo, a co więcej - świetnie się prowadzi, czego niestety nie pokaże nawet najlepsze zdjęcie. Sprzęt naprawdę robi kupę zamieszania." - dodaje.

Co jeszcze stoi w garażu "Murasa"?

"Na co dzień jeżdżę oryginalnym H-D WLA z 1942 roku, którego odziedziczyłem po tacie. Ponieważ szanuję tradycję, nie miałem serca, aby przerabiać motocykl, który jeździł podczas II wojny światowej. Nie byłbym jednak sobą, gdybym nie postawił "murkowej" kropki nad "i", dlatego przemalowałem go z oryginalnej wojskowej zieleni na piasek Sahary" - mówi Łukasz.

Co dalej z tak świetnie przerobionym sprzętem?

Otóż… szuka właściciela! "Szukam nowego domu dla mojego Indiana Powerplus Custom, który jest aktualnie wystawiony na sprzedaż. Rozstanie będzie ciężkie, ale to jedyny sposób, by spełnić nowe marzenie: zakupić nowy egzemplarz ze stajni Indiana i przebudować go. Chcę osiągnąć spektakularny efekt zarówno w zakresie estetyki, jak i jazdy. Czy będzie to praca dla mnie, czy dla osoby, która zechce skorzystać z moich usług - nie ma to znaczenia. Liczy się satysfakcja z efektu"

Części wykorzystane do przeróbki:

Baza: Indian Powerplus
Rok pierwotny podzespołów: 2003
Silnik z grupy kolekcjonerskiej wydanej w wersji INDIAN POWERPLUS
Pojemność : 100" / 1650 cm³
Moc: 100 KM
Rama: HPH - Niemcy
Skrzynia: 5 biegów - Indian
Widelec: Indian
Opony: przód Continental Conti Milestone 130/70 B18 , tył Vee Rubber 150/60 B18
Koła: Performance Machine
Gaźnik: Mikuni HSR
Filtr powietrza: T-EFES /adaptacja obudowy INDIAN - 1952
Wydech: SUPERTRAPP
Licznik/ zegary: MOTOGADGET Motoscope Tiny
Przełączniki: MOTOGADGET
Lusterko: JAY BRAKE
Manetki: RSD
Kierunkowskazy: Kellerman
Siedzenie: Danny Gray
Kranik paliwowy: PINGEL
Zbiornik paliwa: T-EFES
Zbiornik oleju: T-EFES
/tablica /uchwyty: T-EFES
Podnóżki: T-EFES
Ręczna zmiana biegów: T-EFES
Lampa / Grill: T-EFES
Zaciski: Beringer AreOtec
Błotniki: robota własna
Advertisement
NAS Analytics TAG

NAS Analytics TAG
Zdjęcia
Advertisement
NAS Analytics TAG
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep Ścigacz

    NAS Analytics TAG
    na górę