Nowe motocykle Keeway i MBP na targach EICMA. Litrowy cruiser MBP C1002V i nie tylko
Na targach EICMA Keeway przedstawił kilka nowości, a najbardziej spektakularną z nich jest cruiser MBP C1002V z silnikiem o pojemności 997 cm3. Submarka premium Keeway'a pojawiła się także w Polsce, więc możliwe, że maszyna trafi również do naszego kraju. Już samym wyglądem wzbudza ciekawość.
Zaczniemy właśnie od MBP C1002V, który jest napędzany silnikiem V-twin o pojemności 997 cm3. Maksymalna moc to 95 koni mechanicznych, a maksymalny moment obrotowy wynosi 102 Nm. Jak na chińską produkcję zastosowano tu bardzo dobre komponenty, ponieważ z przodu znalazł się widelec upside-down KYB, a z tyłu amortyzator KYB Pro-Link. Oba mają regulację napięcia wstępnego. Hamulce to z kolei produkty marki J.Juan zakupionej niedawno przez Brembo, a ABS pochodzi od Boscha. Motocykl waży 262 kg bez płynów i paliwa, a siedzisko jest na wysokości 680 mm. Do tego zastosowano kolorowy wyświetlacz TFT o przekątnej 5 cali i pełne oświetlenie LED. Ciekawostką jest połączenie z aplikacją MBP Connect, która pozwala nawet na zdalne wyłączenie silnika.
Druga nowość to Keeway RK V125C i tu też mamy do czynienia z cruiserem i również jest napędzany silnikiem V-twin. Plot twist jest taki, że ma on pojemność 125 cm3 i generuje maksymalną moc 14 KM. Jest to platforma, którą można już spotkać w Polsce pod dwiema innymi markami. Z przodu znajduje się widelec upside-down, a z tyłu amortyzator z regulacją napięcia wstępnego sprężyny. Za bezpieczeństwo odpowiada system CBS. W skład oświetlenia LED wchodzi m.in. światło do jazdy dziennej.
Ostatnia nowość to naked w stylu retro - Keeway X-Light 125. Tutaj już pracuje jednocylindrowy silnik o pojemności 125 cm3, który generuje maksymalną moc 11 KM. Maksymalny moment obrotowy wynosi 8,2 Nm. Zbiornik paliwa ma dość dużą pojemność i wynosi ona aż 16 litrów. Przewidziano dwie wersje - jedna z systemem CBS, a druga z systemem ABS.
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze