tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Największe wyzwanie Danilo Petrucciego przed przejściem do nowego teamu
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
motul belka 950
NAS Analytics TAG
motul belka 420
NAS Analytics TAG

Największe wyzwanie Danilo Petrucciego przed przejściem do nowego teamu

Autor: Konrad Bartnik 2018.10.11, 11:32 Drukuj

"Petrux" jest nie tylko bardzo dobrym zawodnikiem, posiada również coś, co w pewnym momencie potrzebne jest każdemu sportowcowi - duży zapas szczęścia. Jego największy problem przed przyszłym sezonem w barwach fabrycznego teamu Ducati leży jednak poza umiejętnościami za kierownicą.

28-letni Danilo Petrucci miał w tym roku naprawdę dużo szczęścia. Bardzo dobrze radził sobie w pierwszej części sezonu, zajął m.in. drugie miejsce w Le Mans. Zbiegło się to z brakiem formy Jorge Lorenzo, więc władze fabrycznego teamu Ducati zdecydowały, że to właśnie "Petrux" będzie partnerem Dovizioso w przyszłym sezonie. Skutecznym bodźcem do podjęcia tej decyzji były też dużo skromniejsze wymagania finansowe, co przyznał sam Petrucci.

Advertisement
NAS Analytics TAG

Druga część sezonu to, poza serią pechowych upadków, popis Lorenzo i niemal pewne plucie sobie w brodę przez zarząd włoskiego teamu, który tak łatwo pozwolił mu odejść do Hondy. Za to Petrucci przyhamował z osiągnięciami, a jego głównym problemem technicznym jest w tej chwili zbyt szybkie zużycie opon.

Jest jeszcze jeden aspekt, nad którym "Petrux" będzie musiał mocno popracować w czasie przerwy zimowej. Jest on o 14 cm wyższy i 11 kg cięższy od Andrei Dovizioso, co na pewno będzie miało wpływ na osiągi fabrycznego Ducati. Ciężko oczekiwać, że Danilo pozwoli się skrócić o kilka cm, zapowiada się więc ostra walka na siłowni o utratę zbędnych kilogramów i duża wstrzemięźliwośc w restauracjach.

Zawodnikom nie pomaga obowiązkowy strój. Sam Petrucci powiedział, że przed testami w Malezji ważył się nago, a waga pokazała 77 kg. Po zakończonych jazdach testowych, w pełnym kombinezonie, było to już 91 kg! Zawodnik twierdzi, że w tym 3-4 kg to masa wylanego w czasie jazdy potu, a kolejne 3 kg to obligatoryjna poduszka powietrzna.

Advertisement
NAS Analytics TAG

NAS Analytics TAG
Zdjęcia
Advertisement
NAS Analytics TAG
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

motul belka 420
NAS Analytics TAG
Zobacz również

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep Ścigacz

    motul belka 950
    NAS Analytics TAG
    na górę