tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Maurizio Castelli, włoski motocyklista wyścigowy bez ręki, testuje Aprilię RS660 w wersji Gabro Racing Team
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
motul belka 950
NAS Analytics TAG
motul belka 420
NAS Analytics TAG

Maurizio Castelli, włoski motocyklista wyścigowy bez ręki, testuje Aprilię RS660 w wersji Gabro Racing Team

Autor: Marlena Dudek 2021.03.13, 20:16 Drukuj

Maurizio Castelli jest takim samym motocyklistą jak Ty, czy ja. Jednak Włoch wywołuje dużo większy podziw, niż większość zawodników wyścigowych. Łączy on wybitne umiejętności ścigania się po torze z godnym podziwu hartem ducha. Maurizio stracił przedramię, ale nie przeszkodziło mu to w kontynuowaniu motocyklowej pasji. Jego talent i umiejętności docenili menedżerowie z Gabro Racing Team, dając mu jako pierwszemu do przetestowania najnowszą Aprilię RS660 z pakietem modyfikacji Gabro Racing Team.

Marlena: Czy możesz o sobie opowiedzieć? Skąd pochodzisz, co robisz?

NAS Analytics TAG

Maurizio: Nazywam się Maurizio Castelli, mam 29 lat i pochodzę z Viterbo we Włoszech. Jestem niepełnosprawnym kierowcą wyścigowym, stałem się nim po amputacji lewego przedramienia w 2016 roku, było to konsekwencją wypadku drogowego, w którym SUV zajechał mi drogę.

Marlena: Skąd u Ciebie pasja do motocykli? Jak to się wszystko zaczęło?

Maurizio: Pasję do motocykli miałem w sobie zawsze, ale przed wypadkiem nie myślałem o realizacji jej na poziomie sportowym. I tak po przejściu traumy (oczywiście straciwszy moją wcześniejszą pracę) próbowałem wrócić do gry, tak bardzo, że w 2016 r. po amputacji, powiedziałem sobie: "Ok, teraz chcę trenować, aby moja pasja stała się czymś więcej, nawet nie mając połowy ręki". W tym roku wystartuję w International Bridgestone Iron Cup (Mistrzostwach Europy dla niepełnosprawnych kierowców) i wezmę w nich udział na Aprilia RSV4 RF w zespole, który śledzi moje poczynania od 4 lat (Scuderia Imperiali Roma) wraz z Gabro, który pomoże przy elektronice. Innym marzeniem byłoby wystartowanie z kierowcami pełnosprawnymi, ale to jest projekt, na który szukam sposobu, aby go zrealizować.

Marlena: Testowałeś Aprilię RS660 przygotowaną przez Gabro Racing Team, jakie są Twoje pierwsze wrażenia?

Maurizio: Wraz z Gabro Racing Team mieliśmy do czynienia z RS660 przez 3 dni testów. Pierwsze wrażenia były bardzo pozytywne, ponieważ pierwszego dnia, używaliśmy go tak, jak wyszedł z fabryki. Byliśmy zaskoczeni, że już w standardowej wersji można bardzo dobrze go wykorzystać w zakrętach na torze, dzięki podwoziu, które od razu ułatwia prowadzenie i daje spokój kierującemu. Wydawało się, że ten motocykl jest do tego stworzony, nawet pomimo swojej wygody, która sprawdzi się w jeździe po drodze.

Marlena: Jakie są według Ciebie 3 najważniejsze cechy RS660?

Maurizio: Najważniejsze walory RS660 to: komfort pozycji do jazdy ulicznej; silnik na niskich obrotach jest już gotowy do jazdy; rama, która nie ma niczego do pozazdroszczenia motocyklom wyścigowym.

Marlena: RS660 otrzymała homologację do startów w klasie Super Twin w USA, jak myślisz, jak się sprawdzi?

Maurizio: Tak, wiem, że będzie mogła startować w Stanach Zjednoczonych, zachowując oryginalny silnik. Na pewno zrobi wrażenie, zwłaszcza, że za tym projektem stoją osoby, które wiedzą, co robią i na pewno pozostawią po sobie dobre wrażenie.

Marlena: Jaka jest największa zaleta i wada RS660?

Maurizio: Według mnie największą zaletą RS660 jest podwozie, które wydaje się być stworzone do jazdy wyścigowej (porównując z motocyklami z tego samego segmentu), a jednocześnie daje dużo pewności i poczucia bezpieczeństwa na drodze. Największą wadą według mnie jest brak kilku koni mechanicznych na wyższych obrotach, ale oczywiście nie można o nie prosić, mając do czynienia z dwucylindrową rzędową jednostką.

Marlena: Co byś w nim poprawił?

Maurizio: W zasadzie nic, poza dodaniem kilku koni mechanicznych w silniku. Jest to dobry motocykl zarówno dla nowicjusza, jak i wytrawnego kierowcy.

Marlena: Dziękuję za rozmowę i życzę sukcesu w International Bridgestone Iron Cup.

Maurizio: Dziękuję.

 

NAS Analytics TAG


NAS Analytics TAG
Zdjęcia
NAS Analytics TAG
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep Ścigacz

    motul belka 950
    NAS Analytics TAG
    na górę