tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 MV Agusta Lucky Explorer 5.5 odstawiona na boczny tor. Timur Sardarov pos³ucha³ Stefana Pierera?
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

MV Agusta Lucky Explorer 5.5 odstawiona na boczny tor. Timur Sardarov pos³ucha³ Stefana Pierera?

Autor: Wojciech Grzesiak 2023.05.31, 06:48 Drukuj

W 2021 r. MV Agusta zaprezentowała dwa motocykle adventure - Lucky Explorer 5.5 i 9.5. Ten pierwszy powstaje przy współpracy z chińskim QJMotor i wygląda na to, że nie zobaczymy go w najbliższej przyszłości albo nawet wcale. Tak wynika z najnowszego komentarza marki MV Agusta, który pojawił się w sieci.

Włoski portal Motociclismo został zapytany przez jednego z czytelników o przewidywane dalsze losy motocykla MV Agusta Lucky Explorer 5.5. Włoski portal zgłosił się do producenta i dostał odpowiedź, która z pewnością nie ucieszy czekających na małolitrażowy motocykl adventure spod znaku marki z Varese. Przedstawiciele producenta napisali, że na razie uwaga została skierowana na flagowe modele i tu wymieniają Superveloce 1000, Lucky Explorer 9.5 oraz 921S.

NAS Analytics TAG

Choć MV Agusta Lucky Explorer 5.5 cieszyła się sporym zainteresowaniem i nawet przyjmowano zaliczki na ten motocykl, to czarne chmury pojawiły się nad nim wraz z nadejściem KTM, który wykupił 25,1 proc. udziałów w marce MV Agusta. W wywiadzie dla Motorcycle.com Stefan Pierer powiedział, że marka powinna sprzedawać takie maszyny, jakich się po niej oczekuje. Co ciekawe, miał wtedy na myśli obie wersje Lucky Explorer, a więc 5.5 i 9.5. Pierer dodał, że jednoślady z logo MV Agusty powinny być produkowane wyłącznie we Włoszech i z silnikami o pojemności nie mniejszej niż 900 cm3.

MV Agusta Lucky Explorer 5.5 powstała przy współpracy z koncernem Qianjiang. Według specyfikacji z 2021 r. miała mieć silnik o pojemności 554 cm3 i maksymalnej mocy 47 KM, a więc byłaby dostępna także na prawo jazdy kat. A2. Zawieszenie składa się z produktów marki KYB. Przedni widelec upside-down ma regulację odbicia i napięcia wstępnego sprężyny, a amortyzator wyposażono w regulację odbicia, kompresji i napięcia wstępnego. Hamulce wzięto od Brembo, a moduł ABS - od Boscha. Wszystko wskazuje jednak na to, że maszyna nie trafi do sprzedaży.

NAS Analytics TAG


NAS Analytics TAG
Zdjêcia
NAS Analytics TAG
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze s± prywatnymi opiniami u¿ytkowników portalu. ¦cigacz.pl nie ponosi odpowiedzialno¶ci za tre¶æ opinii. Je¿eli którykolwiek z komentarzy ³amie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usuniêty. Uwagi przesy³ane przez ten formularz s± moderowane. Komentarze po dodaniu s± widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadaj±cym tematowi komentowanego artyku³u. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu ¦cigacz.pl lub Regulaminu Forum ¦cigacz.pl komentarz zostanie usuniêty.

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualno¶ci

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep ¦cigacz

    NAS Analytics TAG
    na górê