tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 MV Agusta Lucky Explorer 5.5 odstawiona na boczny tor. Timur Sardarov posucha Stefana Pierera?
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

MV Agusta Lucky Explorer 5.5 odstawiona na boczny tor. Timur Sardarov posucha Stefana Pierera?

Autor: Wojciech Grzesiak 2023.05.31, 06:48 Drukuj

W 2021 r. MV Agusta zaprezentowała dwa motocykle adventure - Lucky Explorer 5.5 i 9.5. Ten pierwszy powstaje przy współpracy z chińskim QJMotor i wygląda na to, że nie zobaczymy go w najbliższej przyszłości albo nawet wcale. Tak wynika z najnowszego komentarza marki MV Agusta, który pojawił się w sieci.

Włoski portal Motociclismo został zapytany przez jednego z czytelników o przewidywane dalsze losy motocykla MV Agusta Lucky Explorer 5.5. Włoski portal zgłosił się do producenta i dostał odpowiedź, która z pewnością nie ucieszy czekających na małolitrażowy motocykl adventure spod znaku marki z Varese. Przedstawiciele producenta napisali, że na razie uwaga została skierowana na flagowe modele i tu wymieniają Superveloce 1000, Lucky Explorer 9.5 oraz 921S.

NAS Analytics TAG

Choć MV Agusta Lucky Explorer 5.5 cieszyła się sporym zainteresowaniem i nawet przyjmowano zaliczki na ten motocykl, to czarne chmury pojawiły się nad nim wraz z nadejściem KTM, który wykupił 25,1 proc. udziałów w marce MV Agusta. W wywiadzie dla Motorcycle.com Stefan Pierer powiedział, że marka powinna sprzedawać takie maszyny, jakich się po niej oczekuje. Co ciekawe, miał wtedy na myśli obie wersje Lucky Explorer, a więc 5.5 i 9.5. Pierer dodał, że jednoślady z logo MV Agusty powinny być produkowane wyłącznie we Włoszech i z silnikami o pojemności nie mniejszej niż 900 cm3.

MV Agusta Lucky Explorer 5.5 powstała przy współpracy z koncernem Qianjiang. Według specyfikacji z 2021 r. miała mieć silnik o pojemności 554 cm3 i maksymalnej mocy 47 KM, a więc byłaby dostępna także na prawo jazdy kat. A2. Zawieszenie składa się z produktów marki KYB. Przedni widelec upside-down ma regulację odbicia i napięcia wstępnego sprężyny, a amortyzator wyposażono w regulację odbicia, kompresji i napięcia wstępnego. Hamulce wzięto od Brembo, a moduł ABS - od Boscha. Wszystko wskazuje jednak na to, że maszyna nie trafi do sprzedaży.

NAS Analytics TAG

NAS Analytics TAG
Zdjcia
NAS Analytics TAG
Komentarze
Poka wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze s prywatnymi opiniami uytkownikw portalu. cigacz.pl nie ponosi odpowiedzialnoci za tre opinii. Jeeli ktrykolwiek z komentarzy amie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunity. Uwagi przesyane przez ten formularz s moderowane. Komentarze po dodaniu s widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadajcym tematowi komentowanego artykuu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu cigacz.pl lub Regulaminu Forum cigacz.pl komentarz zostanie usunity.

NAS Analytics TAG
Zobacz rwnie

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualnoci

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep cigacz

    NAS Analytics TAG
    na gr