Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 44
Pokaż wszystkie komentarzeJa polecam dominara 400, fajny sprzęt, niedrogi, idealny wręcz dla mnie
OdpowiedzA masz Dominara 400? Albo testowałeś go może ? Czemu jest taki super, wg Ciebie ?
Odpowiedzale nie kupisz do używanego raczej bo to nowość na naszym rynku
OdpowiedzNajpierw wybrałem się na jazdę próbną i tak szukałem już jakiegoś motocykla dla siebie. To oczywiście nie musiała być maszyna, którą depnę i tyle mnie widziano tylko spokojny motor ( żona by mnie chyba zabiła gdybym kupił coś lepszego xd) Skorzystałem z jazdy, podjarałem się, ponieważ jak na turystyczny motor jest całkiem dynamiczny i zwinny. Jest też również ekonomiczny bo pali coś ok 4 L, ma fajny silnik i ładny design więc nic nie stało na przeszkodzie żeby go nie kupić:D
Odpowiedzjeśli chodzi o design to też jestem w nim zakochany
OdpowiedzRozumiem, że żona była czynnikiem motywującym do zakupu D400 :D A powiedz mi jak finalnie go nabyłeś? Na stronie gdzies zamówiłeś czy w jaki sposób to się odbywa ?
OdpowiedzPojechałem do najbliższego sklepu rometa i mi go zamówili :D
Odpowiedzbył na miejscu czy musieli go ściągać?
OdpowiedzPolecam sprzęt, oglądałem: http://sprawdzonymotocykl.pl/komis-motocykli-sprawdzony-motocykl/uzywane-motocykle/motocykl-kawasaki-er-6n-2008-sprawdzony-detail
OdpowiedzER5 moim zdaniem lepsze i tańsze od GS 500 http://olx.pl/oferta/sprzedam-kawasaki-er-5-twister-krakow-CID5-ID6IjAL.html#d45c0d65e6
OdpowiedzMyślę że dobrym konkurentem dla suzuki gs 500 mogło by być kawasaki er 5 które zdecydowanie góruję wyglądem :)
OdpowiedzTyle tylko, że Er5 minimalnie, ale nie łapie się na A2 :)
OdpowiedzA powiedzcie, czy dobrze Kojarzę, że mając A2 można już dosiadać Dominara 400 , czy nie jest to odpowiednie uprawnienie ??
OdpowiedzSpokojnie już się łapiesz na to żeby wsiąść na dominara :D
OdpowiedzO, dobrze , że o tym piszecie bo miałem wątpliwości a też się na niego zapatrywałem. Jak tam, testowaliście go już może ? :D
Odpowiedzczekam zapisany na jazdę na torze. Zobaczymy co potrafi ;)
OdpowiedzMi się udało na przetestować go już na początku jak został wprowadzony na rynek i powiem szczerze że efekt był taki że kupiłem go po 2 tygodniach
Odpowiedzi co jest lepszy od używanych japońców?
Odpowiedzhttp://allegro.pl/honda-hornet-cb-600-fz6-gs-500-kat-a2-malopolska-i3999681419.html Hornet 2008r zarejestrowany na A2 ! ! !
OdpowiedzJa osobicie tak, jak wyżej jest napisane, kupiłem z niemiec zadbana Honde CB500 -tz cebulkę, świetny motocykl, kocham go, w kwitach ma wklepane 25KW, ale jest odblokowana, oczywiscie w polskich urzedach tego nie sprawdzaja, tylko przepisuje z niemieckich dokumentów na ślepo, a kumpel zrobił to samo tylko kupil XJ6 ;) Pozdrawiam
OdpowiedzJa kupiłam francuską Cebulę i w dowodzie oryginalnym nie miała nic wpisane, więc na pierwszym przeglądzie wpisali mi tak jak mi pasowało - 34kW :)
OdpowiedzHonda Hornet 250
OdpowiedzJa jestem jedną z tych osób, które dość późno ogarnęły się, że zrobienie prawka to całkiem zaje*isty pomysł i tym samym od października posiadam A2. Na początku myślałam, że w sumie i tak mi więcej mocy na razie nie potrzeba, więc A2 będzie ok na start. Problem pojawił się jednak właśnie przy kupnie dwóch kółek. Każdy ma z góry jakieś preferencje i określony budżet. Ja uznałam, że najlepszy będzie dla mnie właśnie GS500, ale większość interesujących modeli znajdowała się albo na drugim końcu, albo.. miała większą moc. Wbrew pozorom trudno jest znaleźć GSa mieszczącego się w kategorii. Dobrą chwilę spędziłam na szukaniu i ostatecznie wylądowałam na Hondzie CB500, którą kupiłam prawie pod domem, ciesząc się, że kupno mam już za sobą, bo ograniczenia naprawdę zniechęcały do poszukiwań. I szczerze współczuje wszystkim tym, którzy lada moment zmierzą się z tym tematem :)
Odpowiedzja polecam trochę nie tani ale warty uwagi motocykl, którym jest YAMAHA Drag Star 650 nie leki motocykl bo 250 kg na mokro ale za to nie nagany w prowadzeniu. Jego plusem jest pozycja za kierownicą a dobre egzemplarz przed 2000 r są dobrze utrzymane i w granicach naszego budżetu 10,000 zł
Odpowiedzja polecam trochę nie tani ale warty uwagi motocykl, którym jest YAMAHA Drag Star 650 nie leki motocykl bo 250 kg na mokro ale za to nie nagany w prowadzeniu. Jego plusem jest pozycja za kierownicą a dobre egzemplarz przed 2000 r są dobrze utrzymane i w granicach naszego budżetu 10,000 zł
Odpowiedzja polecam trochę nie tani ale warty uwagi motocykl, którym jest YAMAHA Drag Star 650 nie leki motocykl bo 250 kg na mokro ale za to nie nagany w prowadzeniu. Jego plusem jest pozycja za kierownicą a dobre egzemplarz przed 2000 r są dobrze utrzymane i w granicach naszego budżetu 10,000 zł
OdpowiedzJa posiadam Dr 650 z 1995 na A2 właśnie i polecam wszystkim niezawodny sprzęt
Odpowiedzjeśli chodzi o pojemność 250 szczerze polecam horneta 250 :) wart uwagi
OdpowiedzCiekawy, ale dość ciężko dostępny motocykl w Polsce
Odpowiedz"Yamaha XT 660 vs Suzuki DR-Z 400" nie jestem przekonany czy te motocykle faktycznie łapią się w kategorię A2, przy masie około 130 kg i mocy 30kW suzuki brakuje kawałek do stosunku mocy do masy na poziomie 0.2kW/kg a szkoda bo właśnie coś takiego chciałem upolować :(
OdpowiedzWitam Wszystkich..Mam prośbe czy ktos by mogl mi doradzic jaki motocykl kupic jako pierwszy chcem zeby to byl sportowy tak jak kawasaki ninja i pojemnosc 250cm³.W nastepne wakacje ide na prawo jazdy kategori A2 i powoli sie zastanawiam.Jaki byscie mi doradzili a i jesli chodzi o cene to za 10 tys,ostatecznie to do 15 tysiecy i chcialbym uzywany.Czekam na wasze propozycje.Z gory dziekuje:-) i
OdpowiedzI zapomnialem napisac,ze moj wzrost to 187cm i waga ok 73kg
OdpowiedzYBR 250
OdpowiedzJa mam Honde NTV 650 która ma 37kW, prawko będę zdawał w tym roku, tylko jest taki problem... bo ona ma przecież 2kW za dużo. 35kW to jest chora sprawa, najpopularniejsze motocykle do nauki się nie łapią, takie jak cb 500, gpz 500, er5... nie mogli to zrobić 40kW? chyba specjalnie po to zostało wprowadzone ograniczenie do 35kW, żeby zmusić ludzi do kupowania nowych motocykl za przesadzoną kasę. Teraz to ciężko będzie takie er5 czy cb 500 sprzedać, bo początkujący nie może na tym jeździć, a który z doświadczonych jeźdźców będzie się pakował w motocykl przypominający chińską 50cc, skoro może kupić sportową 600'tke. Klasyczne 500'stki znikną z rynku jak niegdyś sportowe 400cc.
OdpowiedzMoim zdaniem A2 ma pozbawić świat 18-latków na 600ccm supersport dwa dni po egzaminie na "A" Ja po zrobieniu A2 chcę kupić Yamahę XJ 600, z mocą w dowodzie na pułapie 35kw ( są takie sprowadzane np z niemiec oryginalnie zablokowane i z taką mocą lecz realnie bez blokad) To motor do którego są tanie części, wygodny i trwały ;)
OdpowiedzPolecam ten model, też wybrałem jako pierwszy i nie żałowałem :) do tego bardzo fajna społeczność jest na forum yamahaxj.pl :)
OdpowiedzA może orientujecie się, jeżeli teoretycznie posiadam A2 i za dwa lata chce robić A to ile wtedy będzie mnie kosztował kurs/egzamin ?
OdpowiedzA na czym jeździsz mając A2? orientujesz się może czy motocykle od Bajaja się nadadzą dla mniej doświadczonej osoby ?
Odpowiedz1300 kurs, 160 egzaminy. Cena A2 i A1 taka sama
Odpowiedzja się pytam skąd te ceny? GS500 można za 3000-3500 dostąc w przyzwoitym stanie ninje 250 za -9k a gdzie sie podział jeszcze bandit 400, er5 i cebulka (cb500) ? :O Ja wiem, że przebijają 35KW, ale rocznikom do 95 raczej opadła moc i można by jakoś na hamowni udowodnić (zmienić też tłumik na jakiś tandetny) ;D nie wiem jak wygląda sytuacja ze zmiejszaniem mocy w dowodzie
OdpowiedzNie czytałeś dość uważnie. GS500 za 3 kawałki prawie na pewno będzie do roboty, tylko laicy przegapiają pewne usterki. Ninja za 9k też nie zwalają z nóg a, że sam taką mam to wiem co mówię. Zazwyczaj jest to jakiś "coś" zabrany przy okazji sprowadzania albo po prostu szczeniak jeżdził aż poczuł, że teraz będzie R6 i basta. O histori serwisowej można zapomnieć. Bez 12 nie ma co startować. Bandit 400, którego notabene też mam okazję ujeżdżać i serwisować jest tak złym pomysłem, że powinni zabronić proponowania tego na 1 moto. Mały promień skrętu, bardzo impulsywny silnik i wysoka masa własna plus większość w tym kraju i nie tylko była używana do latania na gumie i wypluwa z siebie panewki (mokra miska) i nie wydziwiam, tylko po prostu to słychać. Na drugi moto obleci ale wtedy każdy będzie chciał 100hp. Na plus tego moto powiem, że części są bardzo łatwo dostępne, jest ich dużo a sam motocykl jest komfortowy. Z szybą to już w ogóle miód. Na miasto to absolutny max czego można wymagać. Tylko spalanie miażdży jaja. CB500 i ER-5 możesz dokleić w "Alternatywy" przy GS500. Może XJ600 też ale nie wiem ile ona mocy produkuje. Natomiast zgodzę się, że np. ceny DRZ400 są dziwnie ustalone ale nie śledzę jakoś mocno tego modelu. To, że silnik z wiekiem produkuje mniej mocy urzędów nie interesuje. Prędzej wyciąg z homologacji przejdzie.
OdpowiedzA ja nadal nie wiem. Czy mając więcej niż 24 lata i żadnego A w kieszeni, będę zmuszony do zdawania egzaminu od razu na pełne A (z racji wieku) i egzamin na ciężkim mocnym motocyklu, czy będę mógł wybrać, że chcę A2 i zdawać na nieco mniejszym (bo ja np. nie zamierzam kupować moto mocniejszego niż 35kW)
OdpowiedzMoim zdaniem głupotą byłoby zdawać A2 jeśli masz możliwość zdawania A.. No i nie wierzę, że będzie jakaś potężna pojemność na kategorii A nagle, nawet niech będzie jakaś lekka 500ccm to nie ma przecież z tym problemu :)
OdpowiedzAle prawko na Kat A zdaje się na 250cc pewnie na takiej samej się będzie A2 zdawało więc bez paniki ;]
Odpowiedznie nie. 250 w ogóle znikną. Na A2 będzie to moto o poj. 400 - 500 ccm i mocy około 35kW właśnie, natomiast na A moto minimum 600ccm i moc powyżej 35kW. Na innych egzaminować nie można. Więc ciężko dla świeżaka po kursie.
OdpowiedzNie tyko na egzaminie. Nawet na kursie nie! Jest to jasno napisane - kursant, ma się od razu szkolić na motocyklu docelowym.
OdpowiedzNp. w Zielonej Górze mają Suzuki Glaudiusa to będzie na A, ale na A2 to nie mam pojęcia
OdpowiedzZ klasycznych motocykli nadających się do jazdy z prawkiem A2 nieziemsko mi się podobają: Yamaha SRX-6 (w Polsce to prawdziwy unikat), Yamaha XS-400 2A2 lub SE do 1981 roku (tanie, ale prawie wszystkie egzemplarze sprzedawane w Polsce są mocno zajeżdżone). LWG
OdpowiedzEe po co komu taki moto na pierwszy? Po pierwsze jak to podczas nauki można wyglebić (a szkoda unikatu), po drugie takie leciwe moto są w 95% zajechane, pomijając fakt że jest ich bardzo mało.. Lepiej kupić coś powszechnie znanego, zawsze łatwo znajdziemy części i to po okazyjnych cenach oraz na pewno łatwiej sprzedamy takiego choćby znanego wszystkim gs'a niż moto którego nikt nie zna i tym samym nie szuka.
OdpowiedzA kawasaki er 5 już nie, bo ma 2kW za dużo jo ? Ehh...
OdpowiedzDzielenie skóry na niedźwiedziu, na dzień dzisiejszy chyba nikt nie ma w kieszeni A2, więc po co się nad tym zastanawiać
OdpowiedzPo to zeby jak ktos chce w tym roku juz kupic motocykl to zeby sie orientowal co kupic. Masakra z takimi ludzmi zadajacymi glupie pytania.
OdpowiedzKawasaki er5
OdpowiedzKawasaki ER-5 ma 36KW, niestety nie można go zaliczyć do tej kategorii. CB 500 też odpada, bo ma, aż 47 kW, a wg. mnie jest to świetna propozycja na pierwszy motocykl... ale niestety nie na kat. A2 :-(
OdpowiedzCBF 500. Były wersje głownie za granicą mające 35 Km, które w bardzo łatwy sposób można "podkręcić" do nominalnych 58 km;)
Odpowiedz"a liczba stron w Internecie poświęconym przeróbką GS-a jest ogromna." Nie: "przeróbką", a: "przeróbkom" :)
OdpowiedzBo to jest taki specjalny Internet i on jest w całości poświęcony przeróbką GS500. Można w nim poprzyglądać się motocyklą, oponą i silniką. Żaden inny, tylko ten jeden konkretny Internet ;)
Odpowiedza Suzuki LS 650?? moim zdaniem ciekawszy niż Virago
OdpowiedzSuzuki SV650 albo Bandit po małym zabiegu.
OdpowiedzA jak sobie zrobisz ten zabieg? Zmniejszenie mocy musi być homologowane, dlatego robi to importer.
OdpowiedzKupie homologowany "dławik" - zwężkę którą umieszcza się w króćcach ssących i udam się na badanie techniczne :)
OdpowiedzJuż widzę jak ci to homologują.
OdpowiedzNa rynku niemieckim są bez problemu dostępne takie blokady/zwężki/ograniczniki (jak zwał tak zwał) z homologacją europejską. Gdy A2 się już rozgości już u nas na dobre to tego typu rzeczy też będą bez problemu dostępne.
Odpowiedza cb500?
OdpowiedzCB500 ma zazwyczaj 58 lub 50KM i nie lapie sie w te przepisy na A2, a rzadsza wersja 34KM znow moze sie wydawac slaba :)
OdpowiedzJa stawialbym na 400ccm na 4 garach :) Wydaje mi sie, ze te wszystkie CB1, CBR, ZXR, Bandity stana sie bardziej popularne teraz
Odpowiedz