Wypróbuj motocykl, zanim go kupisz! Zapisz się już dziś, by wybrać dogodny termin
Ruszamy z testami motocykli w całej Polsce. Zobacz, gdzie najbliżej Ciebie jest dealer, który ma dla Ciebie motocykle testowe. Następnie wybierz dogodny termin i zaplanuj swoją jazdę testową!
Wybierz miejsce i termin twojej jazdy >>
Komentarze 3
Pokaż wszystkie komentarzeA co mają sprawdzać napięcie łańcucha czy luz na łożysku główki ramy.Vin światła sygnał stan opon i wio tam nie ukryjesz zgniłego wahacza lub końcówki drążka kierowniczego a co do kaczylandi to za tuskolandi było tak samo
OdpowiedzKrzywa rama to już powód do zabrania dowodu rejestracyjnego. Do tego różne wycieki, niezgodna z normami emisja hałasu. Często w motocyklach są robione różne samowolki. Dlatego kontrolę to dobra rzecz. Równie dobrze można by się nie czepiać traktorów, przecież jeżdżą po polach.
OdpowiedzKasa Kasa Kasa Zapomnijcie że podaruja. Mam 7 motocykli i co niby mam wszystkie rejestrować i ubezpieczać? ! Nie jestem bogaczem poprostu od malego co jakis czas kupilem motocykl zabytkowy i go odnawiałem powoli bo mam sentyment do starej motoryzacji to były pojazdy z duszą a teraz ... To może lepiej nie pisać. No i tak w kraju nas skubią Przegląd wyglada tak : 1.spisanie licznika 2.stan opon 3.stan hamulców No czasami jeszcze włącz sygnał i światła. KPINA i płać za to.
OdpowiedzNie chciał bym obrażać autora tego tekstu ale plecież kolego głupoty wiesz jak wyglądają przeglądy motocykli w PRL a właściwie kaczylandi to ci powiem popatrzą na koła i światła Vin sprawdzą a nawet czasem spaliny nie znam diagnosty który by wjechał na rolki sprawdzić hamulec a jak ma diagnosta twoim zdaniem stwierdzić czy rama jest prosta piknik się w łeb jak nie masz co pisać pisz o pogodzie
Odpowiedz