Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 8
Pokaż wszystkie komentarzeza ten motor moge dać 100 zł
Odpowiedzno to ja nie wiem jakie maszyny uważasz za dobre ... to jest prawdziwa niemiecka maszyna i praktycznie nigdy nie zawodzi :D pozdro ziomek co nie zna sie na motoryzacji :D
OdpowiedzJestem posiadaczem dwóch MZ - 251 Saxon Tour i 500 FUN , wcześniej miałem kilka 250tek. Uważam za wspaniałe to że firma z takimi tradycjami wróci na rynek. Może tym razem nie zapomną o marketingu.
Odpowiedzsuper ze MuZ znowu w niemieckich rekach bo Malezyjczycy doprowadzili fabryke na skraj przepasci. Oby nowe kierownictwo nie zapomnialo o rynku zbytu w POLSCE! Czekam na stoisko MuZ-a na najblizszej imprezie motocyklowej!
Odpowiedzswoja droga cena za MZ nie byla wygurowana - 4 lub 5 mln euro co nie jest niczym nadzwyczajnym, sporo Polakow moglo by sobie na to pozwolic
OdpowiedzOj, marzyłem przed laty o MZ'tce. Mój znajomy miał nówkę. Moja Jawa 350 TS wydawała mi się wtedy zabytkiem :) Dobrze by było gdyby nastąpiła reaktywacja tej marki. Pozostaje życzyć sukcesu.
OdpowiedzJeszcze jakby sfx wyszedł z fazy prototypu... http://www.motorbikestoday.com/news/Images/mz1050sfx.jpg
Odpowiedzmoże ja zbyt wiele nie słyszałem ale zapewne takich jak ja jest wiele ....
OdpowiedzSkoro tak to świetnie ale niech się nie dziwią ze była niska sprzedaż bo praktycznie mało kto wiedział ze jeszcze coś produkują a do tego totalny brak reklam i udziału w imprezach masowych ...
OdpowiedzDobra reklama to podstawa. Ja od 2 lat smigam na MZ Baghira i prawie za kazdym razem, gdy stane na jakims bardziej zaludnionym parkingu ktos sie pojawi i z niedowierzaniem zapyta: czy to naprawde MZ?
Odpowiedzjeśli to prawda to naprawdę świetna wiadomość!
Odpowiedz