Kawasaki ZX-10R, Ducati V4 Superleggera, BMW S1000RR, Ducati Panigale V4 R, Honda CBR 1000RR-R SP, Aprilia RSV4 1100 Factory na hamowni
Ile mają mocy topowe modele sportowe na rok 2021? Oto test na hamowni: 2021 Kawasaki ZX-10R, 2021 Honda CBR 1000RR-R Fireblade SP, 2020 BMW S 1000 RR, 2019 Aprilia RSV4 1100 Factory, 2019 Ducati Panigale V4 R i 2020 Ducati Superleggera V4.
Test został wykonany na hamowni Dynojet Powersports Dynamometer 250i (Dyno). Całość została uwieczniona na tym filmie
Jeżeli nie chce się Wam oglądać filmu, to podajemy wyniki, zmierzone w tym teście:
- Aprilia RSV4 1100 Factory (model 2019): 202 KM, 122 Nm
- Ducati Panigale V4R (model 2019): 202 KM, 106 Nm
- BMW S1000RR (model 2020): 197 KM, 118 Nm
- Ducati Superleggera V4 (model 2020): 193 HP, 108 Nm
- Kawasaki Ninja ZX10R (model 2021): 178 HP, 112 Nm
- Honda CBR1000RR-R SP (model 2021): 177 HP, 110 Nm
Film nie jest żadnym, oficjalnym testem mocy tych motocykli, a jedynie poglądowym sprawdzeniem na wybranej hamowni. Wszystko wskazuje na to, że test został nieprawidłowo wykonany i że moc Hondy CBR 1000RR-R została zaniżona przez niewłaściwy bieg. Honda ma ogranicznik prędkości i jeżeli wykonuje się test na niewłaściwym biegu, z powodu ogranicznika prędkości motocykl nie może osiągnąć swojej maksymalnej mocy. Sprawdzaliśmy Hondę CBR 1000 na rok 2021 na hamowni Speedbike Przemka Badowskiego i tam mierzona moc była zdecydowanie wyższa:
Komentarze 2
Poka¿ wszystkie komentarzeCo tak autor broni tej Hondy? A czy wszystkie motocykle w te¶cie s± seryjne? Te moce to standard w US
OdpowiedzNinja na rynek amerykañski jest fabrycznie zd³awiona...
Odpowiedz