tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Kawasaki Versys-X 300 model 2020 - ile ma mocy i momentu obrotowego na hamowni?
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

Kawasaki Versys-X 300 model 2020 - ile ma mocy i momentu obrotowego na hamowni?

Autor: Alonzo 2021.01.06, 17:30 Drukuj

Opowieści o charakterystyce silników różnych rodzajów motocykli nie są tylko marketingowym zabiegiem. Doskonale pokazuje to przebieg momentu obrotowego w Kawasaki Versys-X 300 z roku 2020.

Redakcja Cycleworld.com wzięła na hamownię Kawasaki Versys-X 300 z roku 2020. To uniwersalny motocykl dla użytkowników o niezbyt wygórowanych wymaganiach co do mocy czy możliwości turystycznych. Przy konstruowaniu tego motocykla priorytetem była jego praktyczność i niskie koszty eksploatacji. Miał służyć do codziennej jazdy po mieście, a w weekendy miał pozwalać na wyjazdy turystyczne na małe lub średnie dystanse.

NAS Analytics TAG

Jak wyniki z hamowni pokrywają się z zamiarami twórców Kawasaki Versys-X 300? Szczegółowy przebieg momentu obrotowego i mocy na hamowni ZNAJDZIECIE POD TYM LINKIEM. Maksymalna moc Versysa-X 300 to 32,33 konia mechanicznego, a moment obrotowy to 22,62 Nm. Nie są to wartości duże, ale pozwalają na dość dynamiczną jazdę i sprawne przemieszczanie się Versysem-X 300 po mieście i na autostradzie. Jeżdżąc po mieście, wiele razy przyspieszamy, dlatego ważnym parametrem silnika w takich warunkach jest jego elastyczność. Tutaj najbardziej widać przystosowanie Kawasaki Versys-X 300 do przeznaczonych mu zadań. Moment dość wcześnie wznosi się pionowo w górę, a następnie osiągając wartość maksymalną przy wartości 5000 obrotów, praktycznie w ogóle nie opada, aż do przekroczenia 10 000 obrotów na minutę. Taki przebieg momentu obrotowego oznacza, że bez względu na to, ile jedziemy i na jakich obrotach pracuje nasz silnik, po odkręceniu manetki gazu czujemy niemal cały czas taką samą siłę. Taka elastyczność sprawia, że po mieście motocykl jeździ żwawo i mamy wrażenie, że cały czas ma ochotę jechać szybciej.

Parametry silnika Kawasaki Versys-X 300 na hamowni potwierdzają, że współczesne motocykle mogą być w bardzo dużym stopniu dostrojone do przeznaczonych im zadań. Uniwersalny motocykl, przeznaczony do częstej jazdy w mieście, przy dużym natężeniu ruchu, a dodatkowo oferujący zmianę swojego przeznaczenia na turystykę średnich dystansów w wolne dni, ma charakterystykę silnika, dokładnie dostosowaną do takiego użytkowania. Co ciekawe, chłodzony cieczą silnik z Versysa-X 300 był pierwotnie umieszczony w sportowej Ninji 300. Pomiar na hamowni pokazał, jak duże są możliwości zmiany charakterystyki tego dwucylindrowca przy jego adaptacji do innego rodzaju motocykla.

NAS Analytics TAG

NAS Analytics TAG
Zdjcia
NAS Analytics TAG
Komentarze
Poka wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze s prywatnymi opiniami uytkownikw portalu. cigacz.pl nie ponosi odpowiedzialnoci za tre opinii. Jeeli ktrykolwiek z komentarzy amie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunity. Uwagi przesyane przez ten formularz s moderowane. Komentarze po dodaniu s widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadajcym tematowi komentowanego artykuu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu cigacz.pl lub Regulaminu Forum cigacz.pl komentarz zostanie usunity.

Nasi fani komentowali

Polecamy

Aktualnoci

NAS Analytics TAG
reklama

sklep cigacz

    NAS Analytics TAG
    na gr