tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 KTM prezentuje 890 Adventure R 2021 oraz 890 Adventure R Rally Edition 2021
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

KTM prezentuje 890 Adventure R 2021 oraz 890 Adventure R Rally Edition 2021

Autor: Jakub Olkowski 2020.10.07, 10:08 Drukuj

Niewątpliwym plusem braku oficjalnych wystaw jest fakt, że prezentacje nowych modeli odbywają się w sieci, co znacznie skraca czas dotarcia do czytelnika. Tak jest w przypadku KTM 890 R oraz jego rajdowej wersji "Rally Edition", które właśnie zaprezentowano.

Bazą do stworzenia 890 był KTM 790 Adventure R, w którym powiększono pojemność silnika o 90 cm3. Ponadto siedmiuset szczęśliwców (w tym dwustu w USA) ma szansę stać się właścicielami Adventure R Rally. Ciekawostką jest fakt, że KTM nie podaje danych dotyczących mocy i momentu obrotowego - ale szereg zalet (względem modelu 790) marginalizuje ten fakt!

NAS Analytics TAG

KTM 890 Adventure R 2021

KTM wspomina, że twin o pojemności 899 cm3 ma o 20% większą masę układu korbowego niż 790. Oznacza to więcej momentu obrotowego w niskim i średnim zakresie pracy silnika co wymusiło wzmocnienie sprzęgła. Ponadto producent ulepszył kontrolę trakcji i ABS. Quickshifter wciąż pozostaje opcją, za to tempomat otrzymamy w standardzie.

KTM zdecydował się na zmniejszenie masy ramy pomocniczej a zawieszenie przednie powierzono w pełni regulowanemu widelcowi WP XPLOR 48 mm (skok 24 cm). Z tyłu zamocowano amortyzator, takżew pełni regulowany WP XPLOR PDS o skoku 24 cm.

Austriacy podają, że średnica felgi przedniej to 21 cali, tylnej 18 cali, a obydwie współpracującą z bezdętkowymi oponami Metzeler Karoo 3.

KTM 890 Adventure R Rally Edition 2021

Dla tych, którzy potrzebują jeszcze bardziej profesjonalnego pojazdu adventure i uwielbiają ekskluzywność KTM przygotował limitowaną do 700 sztuk, wersję KTM 890 Adventure R Rally. Dwieście egzemplarzy ma trafić na rynek USA, pozostałe sprzedawane będą w Europie.

KTM 890 Adventure R Rally wyposażony jest w zawieszenie z jeszcze wyższej półki: widelec WP XPLOR Pro z zaworami stożkowymi zapewniający skok 270 mm (o 30 mm więcej niż model R). Układ wydechowy Akrapovic redukuje masę o 35% a płaska wyścigowa kanapa poprawia ergonomię w czasie jazdy w terenie oraz zapewnia wysokość siedzenia na akceptowalnym poziomie 910 mm.

Tryb pracy elektroniki "Rally" i quickshifter są w standardzie. Przewidziano także rajdowe podnóżki, przezroczystą, większą szybę oraz carbonowe błotniki i osłonę zbiornika paliwa. KTM 890 Adventure R Rally dostępny będzie tylko przez stronę internetową KTM; sprzedaż rozpoczyna się 2 listopada.
Na razie brak informacji na temat cen KTM 890 Adventure R i KTM 890 Adventure R Rally…

NAS Analytics TAG


NAS Analytics TAG
Zdjêcia
NAS Analytics TAG
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze s± prywatnymi opiniami u¿ytkowników portalu. ¦cigacz.pl nie ponosi odpowiedzialno¶ci za tre¶æ opinii. Je¿eli którykolwiek z komentarzy ³amie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usuniêty. Uwagi przesy³ane przez ten formularz s± moderowane. Komentarze po dodaniu s± widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadaj±cym tematowi komentowanego artyku³u. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu ¦cigacz.pl lub Regulaminu Forum ¦cigacz.pl komentarz zostanie usuniêty.

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualno¶ci

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep ¦cigacz

    NAS Analytics TAG
    na górê