Hondy CB 500 R, CB 500 F i CB 500 X od jesieni w nowych kolorach i z normą Euro 5
Honda przygotowała zmodernizowane wersje swoich przebojowych modeli klasy 500 cm3 - CB 500 R, CB 500 F i CB 500 X. Motocykle przeznaczone głównie dla kierowców z prawem jazdy kategorii A2 dostępne będą w nowych, wyrazistych kolorach i z homologacją Euro5.
Honda CB500F, CBR500R i CB500X - trio motocykli niezwykle popularnych zarówno wśród młodych, jak i doświadczonych kierowców, będzie dostępne w Europie jesienią, w nowych grafikach i opcjach kolorystycznych, z homologacją EURO5.
Naked - CB500F - otrzymuje dwa nowe, jaskrawe lakiery: Candy Caribbean Blue Sea i Candy Moon Glow Yellow, a sportowy CBR500R zyska na atrakcyjności dzięki nowej, rzucającej się w oczy grafice i oznakowaniom, które podkreślą jego wyścigowe dziedzictwo. Honda CB500X, reprezentująca klasę adventure, otrzyma czerwoną ramę pomocniczą w hołdzie dla modelu CRF1100L Africa Twin.
Badania Hondy, przeprowadzone na reprezentatywnej próbie, wskazują na atrakcyjność tych trzech maszyn w różnych grupach klientów. Aż 46% właścicieli CB500F i 29% właścicieli CBR500R to początkujący kierowcy, z czego odpowiednio 30% i 35% nie przekroczyło 24 roku życia, co świadczy o ważnej roli obu modeli we wprowadzaniu nowych motocyklistów do świata jednośladów. Z drugiej strony, 90% właścicieli CB500X to doświadczeni kierowcy, co dowodzi wszechstronności i atrakcyjności kompaktowego przedstawiciela klasy adventure, o stylistyce kojarzonej z wytrzymałością w różnych warunkach, z zawieszeniem o długim skoku, 19-calowym przednim kołem i wyprostowaną pozycją kierowcy.
Wszystkie trzy dające radość z jazdy, oszczędne maszyny, napędzane dynamicznym silnikiem 500 cm3 nadal dostępne są w wersji o maksymalnej mocy 35 kW, która pozwala korzystać z nich posiadaczom prawa jazdy kategorii A2. Motocykle spełniają też normę emisji EURO5, która od 1 stycznia 2020 roku wprowadziła znacznie surowsze wymogi w porównaniu z EURO4. Dotyczą one znacznej redukcji dozwolonego poziomu emisji tlenku węgla, zmniejszenia całkowitej emisji węglowodorów o ponad 40%, skuteczniejszego wykrywania przerw zapłonu oraz wprowadzenia limitu emisji cząstek stałych.
Od momentu wprowadzenia na rynek tria CB/CBR w 2013 roku, Honda sprzedała w Europie ponad 92 000 egzemplarzy tych motocykli. Około 48% wielkości tej sprzedaży przypadło na roadster CB500F, ok. 33% - na maszynę klasy adventure CB500X, a 18% - na przedstawiciela świata wyścigów CBR500R. Każdy z tych modeli zajmuje swoje miejsce w odrębnej grupie należącej do bogatej linii produktów Hondy.
Kompaktowe wymiary i przyjazne maniery tria "pięćsetek" sprawiają, że są one łatwe do opanowania, a zatem nadają się zarówno do codziennego użytkowania, jaki i doskonalenia umiejętności jazdy. Jednocześnie jest to prawdziwa fabryka przyjemności dla wszystkich, którzy szukają weekendowej rozrywki, niezależnie czy przesiadają się z motocykla klasy 125, czy też ze znacznie większego jednośladu.
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze