tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Hondy CB 500 R, CB 500 F i CB 500 X od jesieni w nowych kolorach i z normą Euro 5
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

Hondy CB 500 R, CB 500 F i CB 500 X od jesieni w nowych kolorach i z normą Euro 5

Autor: Materiał partnera 2020.09.02, 10:09 Drukuj

Honda przygotowała zmodernizowane wersje swoich przebojowych modeli klasy 500 cm3 - CB 500 R, CB 500 F i CB 500 X. Motocykle przeznaczone głównie dla kierowców z prawem jazdy kategorii A2 dostępne będą w nowych, wyrazistych kolorach i z homologacją Euro5.

Honda CB500F, CBR500R i CB500X - trio motocykli niezwykle popularnych zarówno wśród młodych, jak i doświadczonych kierowców, będzie dostępne w Europie jesienią, w nowych grafikach i opcjach kolorystycznych, z homologacją EURO5.

Naked - CB500F - otrzymuje dwa nowe, jaskrawe lakiery: Candy Caribbean Blue Sea i Candy Moon Glow Yellow, a sportowy CBR500R zyska na atrakcyjności dzięki nowej, rzucającej się w oczy grafice i oznakowaniom, które podkreślą jego wyścigowe dziedzictwo. Honda CB500X, reprezentująca klasę adventure, otrzyma czerwoną ramę pomocniczą w hołdzie dla modelu CRF1100L Africa Twin.

Badania Hondy, przeprowadzone na reprezentatywnej próbie, wskazują na atrakcyjność tych trzech maszyn w różnych grupach klientów. Aż 46% właścicieli CB500F i 29% właścicieli CBR500R to początkujący kierowcy, z czego odpowiednio 30% i 35% nie przekroczyło 24 roku życia, co świadczy o ważnej roli obu modeli we wprowadzaniu nowych motocyklistów do świata jednośladów. Z drugiej strony, 90% właścicieli CB500X to doświadczeni kierowcy, co dowodzi wszechstronności i atrakcyjności kompaktowego przedstawiciela klasy adventure, o stylistyce kojarzonej z wytrzymałością w różnych warunkach, z zawieszeniem o długim skoku, 19-calowym przednim kołem i wyprostowaną pozycją kierowcy.

Wszystkie trzy dające radość z jazdy, oszczędne maszyny, napędzane dynamicznym silnikiem 500 cm3 nadal dostępne są w wersji o maksymalnej mocy 35 kW, która pozwala korzystać z nich posiadaczom prawa jazdy kategorii A2. Motocykle spełniają też normę emisji EURO5, która od 1 stycznia 2020 roku wprowadziła znacznie surowsze wymogi w porównaniu z EURO4. Dotyczą one znacznej redukcji dozwolonego poziomu emisji tlenku węgla, zmniejszenia całkowitej emisji węglowodorów o ponad 40%, skuteczniejszego wykrywania przerw zapłonu oraz wprowadzenia limitu emisji cząstek stałych.

Od momentu wprowadzenia na rynek tria CB/CBR w 2013 roku, Honda sprzedała w Europie ponad 92 000 egzemplarzy tych motocykli. Około 48% wielkości tej sprzedaży przypadło na roadster CB500F, ok. 33% - na maszynę klasy adventure CB500X, a 18% - na przedstawiciela świata wyścigów CBR500R. Każdy z tych modeli zajmuje swoje miejsce w odrębnej grupie należącej do bogatej linii produktów Hondy. 

Kompaktowe wymiary i przyjazne maniery tria "pięćsetek" sprawiają, że są one łatwe do opanowania, a zatem nadają się zarówno do codziennego użytkowania, jaki i doskonalenia umiejętności jazdy. Jednocześnie jest to prawdziwa fabryka przyjemności dla wszystkich, którzy szukają weekendowej rozrywki, niezależnie czy przesiadają się z motocykla klasy 125, czy też ze znacznie większego jednośladu.


Zdjęcia
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama

sklep Ścigacz

    NAS Analytics TAG
    na górę