tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Honda WN7 na rok modelowy 2026 - opis, zdjêcia, dane techniczne. Pierwszy taki motocykl elektryczny
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

Honda WN7 na rok modelowy 2026 - opis, zdjêcia, dane techniczne. Pierwszy taki motocykl elektryczny

Autor: Wojtek Grzesiak 2025.11.04, 10:12 1 Drukuj

Podczas targów EICMA 2025 Honda zaprezentowała finalną wersję swojego pierwszego pełnoprawnego motocykla elektrycznego, który nosi nazwę WN7. To produkcyjna wersja konceptu EV Fun Concept, pokazanego podczas ubiegłorocznych targów EICMA. Motocykl oferuje dobre osiągi, przyzwoity zasięg i możliwość ładowania z użyciem samochodowych stacji.

Nazwa WN7 pochodzi od Wind Naked 7. Wynika to z filozofii "Ride the wind. Listen to nature. Feel the earth", w której chodzi o czerpanie przyjemności z jazdy i jednoczesny szacunek do natury. Motocykl jest skierowany do młodszych odbiorców, dlatego pojawi się też w wersji na prawo jazdy kat. A1. W podstawowej wersji moc chłodzonego cieczą silnika wynosi 18 kW, co jest odpowiednikiem 24,5 KM. Wersja na prawo jazdy kat. A1 będzie zdławiona do 11 kW.

NAS Analytics TAG

Przy w pełni naładowanych akumulatorach zasięg ma wynosić do 140 km dla wariantu z pełną mocą i do 153 km dla wersji na prawo jazdy kat. A1. Maksymalny moment obrotowy w obu przypadkach to aż 100 Nm. Szczytowa moc wynosi 50 kW. Przy użyciu samochodowej stacji ładowania, napełnienie baterii do 80 proc. ma zająć 30 min. Akumulator ma pojemność 9,3 kWh. Co ciekawe, konstrukcja została opracowana tak, że bateria jest jednocześnie elementem nośnym, więc nie mamy tu typowej ramy.

Podwozie składa się z widelca upside-down Showa 43mm USD i aluminiowego wahacza Pro-Arm. Hamulce pochodzą od marki Nissin. Z przodu zastosowano 2 tarcze o średnicy 296 mm. Motocykl jest wyposażony w układ Cornering ABS, a więc ABS z funkcją działania w zakrętach. Koła mają średnicę 17" z przodu i z tyłu.

Kierowca ma do dyspozycji 4 tryby jazdy - Standard, Sport, Rain i Econ oraz 4 poziomy działania systemu odzyskiwania energii. Jest też Walking Speed Mode, który działa zarówno podczas jazdy do przodu, jak i wstecz. Systemy wspomagania kierowcy obejmują kontrolę trakcji (HSTC) oraz limiter prędkości (Selectable Speed Limit Assist - SSLA). Centrum dowodzenia stanowi ekran TFT o przekątnej 5", który można sparować ze smartfonem i aplikacją RoadSync. Na pokładzie są też port USB-C, światła do jazdy dziennej, kierunkowskazy z automatycznym wyłączaniem i awaryjne światło stop. Motocykl będzie dostępny w salonach w aż trzech malwoaniach - Mat Pearl Morion Black, Pearl Deep Mud Gray oraz Graphite Black.

Dane techniczne Honda WN7 2026

26YM WN7Wersja 18kWWersja 11kW
SILNIK
Moc obrotowa 18kW 11kW
Położenie silnika Z przodu, przy osi wahacza
Maksymalna moc 50,0kW 11,2kW
Maksymalny moment obrotowy 100 N·m
Przyspieszenie 3,9 s (0→50 m) 5,0 s (0→50 m)
Prędkość maksymalna 129 km/h 120 km/h
Zasięg elektryczny 140 km (WMTC2-2) 153 km (WMTC2-1)
Zużycie energii 81 Wh/km 76 Wh/km
UKŁAD ELEKTRYCZNY
Liczba pakietów baterii 1
Typ baterii Litowo-jonowa
Napięcie nominalne 349,44 V
Pojemność 9,3 kWh
Ładowarka Normalna - Type2 / Szybka - CCS2
Czas ładowania 0%-100% *2 < 2,4 h (ładowanie normalne, tryb 3)
Czas ładowania 20%-80% *2 < 30 min (szybkie ładowanie, tryb 4)
RAMA
Typ ramy Brak (konstrukcja bezramowa)
PODWOZIE
Wymiary (D x S x W) 2 156 mm x 826 mm x 1 085 mm
Rozstaw osi 1 480 mm
Kąt pochylenia główki ramy 25°
Wyprzedzenie 99 mm
Wysokość siedzenia 800 mm
Wysokość kierownicy 1 022 mm
Prześwit 139 mm
Masa z płynami 217,5 kg
Promień skrętu 2,8 m
ZAWIESZENIE
Przednie zawieszenie Teleskopowe, USD Φ43 mm, skok 120 mm, bez regulacji
Tylne zawieszenie Monoshock Φ41 mm, skok osi 120 mm, regulacja napięcia wstępnego
KOŁA
Przednie koło 17 x MT3.50, odlew aluminiowy
Tylne koło 17 x MT4.00, odlew aluminiowy
Opona przednia 120/70R17 M/C 58H
Opona tylna 150/60R17 M/C 66H
HAMULCE
Typ ABS Dwukanałowy ABS z IMU
Przedni hamulec 2x zacisk dwutłoczkowy, hydrauliczny, podwójna tarcza 296 mm
Tylne hamulce Zacisk jednotłoczkowy, hydrauliczny, tarcza 256 mm
INSTRUMENTY I ELEKTRONIKA
Wyświetlacz Ekran TFT 5 cali
Reflektor LED + światła do jazdy dziennej (DRL)
Światło tylne LED
Łączność RoadSync
USB 1x Type-C
Automatyczne wyłączanie kierunkowskazów Tak
Immobiliser Tak
Tryby jazdy 4 tryby (Sport, Standard, Rain, Econ)
Smart Key Tak
Dodatkowe funkcje Wspomaganie jazdy do przodu/tyłu (max 5 km/h), asystent ograniczenia prędkości, selektor siły hamowania rekuperacyjnego
NAS Analytics TAG

NAS Analytics TAG
Zdjêcia
NAS Analytics TAG
Komentarze 1
Poka¿ wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze s± prywatnymi opiniami u¿ytkowników portalu. ¦cigacz.pl nie ponosi odpowiedzialno¶ci za tre¶æ opinii. Je¿eli którykolwiek z komentarzy ³amie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usuniêty. Uwagi przesy³ane przez ten formularz s± moderowane. Komentarze po dodaniu s± widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadaj±cym tematowi komentowanego artyku³u. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu ¦cigacz.pl lub Regulaminu Forum ¦cigacz.pl komentarz zostanie usuniêty.

NAS Analytics TAG

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualno¶ci

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep ¦cigacz

    NAS Analytics TAG
    na górê