tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Honda Gold Wing na rok 2020 - większy komfort, łatwiejsze manewry, nowe kolory
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

Honda Gold Wing na rok 2020 - większy komfort, łatwiejsze manewry, nowe kolory

Autor: Materiał partnera 2019.10.24, 13:30 Drukuj

W 2018 roku byliśmy świadkami rewolucyjnych zmian w legendarnym modelu GL1800 Gold Wing. Nowa generacja japońskiego turystyka jest lżejsza, zwinniejsza oraz wyposażona w najnowsze systemy elektroniczne. W roku modelowym 2020 wprowadzono dalsze poprawki, m.in dotyczące pracy skrzyni DCT, wtrysku paliwa oraz ustawień zawieszenia - wszystko w celu uczynienia jazdy jeszcze bardziej przyjemną i komfortową.

Honda Gold Wing, od pojawienia się na rynku w 1975 roku, wtedy jeszcze jako motocykl klasy naked o pojemności 1000 cm3, niezmiennie pozostaje królem długodystansowych jednośladów. Jest to pojazd, który również konstrukcyjnie nie stoi w miejscu, rozwijając się, rosnąc fizycznie i zyskując kolejne centymetry pojemności skokowej. Przez dziesięciolecia swojej kariery motocykl zapracował na solidną i wręcz niezrównaną reputację luksusowego, niezawodnego i najbardziej komfortowego jednośladu świata.

W 2018 roku, w odpowiedzi na zmiany demograficzne i ewolucję rynku motocyklowego, zespół odpowiedzialny za przyszłość Gold Winga zdecydował się na radykalne porzucenie kierunku, w którym już tradycyjnie zmierzał rozwój motocykla. Tak więc GL1800 Gold Wing musiał się zmienić od stóp do głów, by móc sprostać nowym wymaganiom. Nie zrezygnowano przy tym z niepowtarzalnego, sześciocylindrowego boksera, który zapewnia lawinę momentu obrotowego i mocy, a Gold Wing nadal jest flagowym motocyklem turystycznym Hondy, wyposażonym w rozwiązania, które pozwalają dwóm osobom na jazdę w niemożliwym do podrobienia stylu. Nowy Gold Wing jest jednak mniejszy, lżejszy i zwinniejszy - jak przystało na prawdziwy "jednoślad dla motocyklisty".

Korzystając z tego samego silnika i podwozia, motocykl jest aktualnie dostępny w wersji podstawowej jako bagger GL1800 Gold Wing, a także w edycji "Tour" z kufrem centralnym, rozbudowanym siedzeniem pasażera oraz poduszką powietrzną. W obydwu wersjach oferowana jest także przekładnia dwusprzęgłowa DCT dla zwiększenia komfortu oraz wszechstronności motocykla.

W modelu na rok 2020 udoskonalono zawieszenie i manewrowość motocykla przy niskich prędkościach, aby jeszcze zwiększyć komfort podróżowania. Nastąpiły również zmiany w systemie wtrysku paliwa oraz automatycznej przekładni DCT, co także wpływa na zwiększenie łatwości powolnych manewrów. Ponadto w wersji ‘Tour’ zmieniono ustawienia  zawieszenia oraz zastosowano większe uchwyty dla pasażera, zwiększające komfort podróżowania. Wprowadzono także nowy kolor Matte Ballistic Black Metallic dla wersji z DCT oraz Pearl Glare White dla wersji Tour. Od roku 2020 wszystkich wersjach motocykla montowane są również w standardzie światła przeciwmgłowe.

To oczywiście tylko wycinek z listy niezwykle bogatego wyposażenia maszyn z rodziny Honda Gold Wing. Pełną specyfikację turystycznej legendy znajdziecie na oficjalnej stronie Hondy oraz u najbliższego dealera.


Zdjęcia
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

NAS Analytics TAG
Zobacz również

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama

sklep Ścigacz

    NAS Analytics TAG
    na górę