tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Honda CRF250R 2018 - idzie nowe
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

Honda CRF250R 2018 - idzie nowe

Autor: Informacja prasowa 2017.08.04, 13:48 1 Drukuj

Honda CRF250R na rok 2018 otrzymała nowy silnik DOHC, o zwiększonym zakresie obrotów silnika oraz zwiększonej o 9% mocy. Jako standardowe wyposażenie pojawia się elektryczny rozrusznik.

Jeśli mówimy o rywalizacji, to nigdzie nie jest bardziej zacięta ani bardziej zaangażowana niż w klasie MX2. Honda CRF250R konsekwentnie okazuje się godnym narzędziem do walki w tym gronie. Jest to maszyna, która ewoluowała z upływem czasu, poprzez rozwój i kolejne kroki, w podstawową platformę, którą wielbiciel MX, bez względu na to czy entuzjasta, czy zaangażowany kierowca wyścigowy, może w pełni wykorzystać.

NAS Analytics TAG

Silnik

CRF250R 2018 pozostawia ubiegłoroczną wersję modelu daleko za sobą, dzięki 5 % wzrostowi współczynnika mocy do masy. W bezpośrednim porównaniu nowa maszyna ma o 3 % lepsze przyspieszenie na dystansie 0-10 m i jest o 3,6 % szybsza na pierwszych 30 m. To dla zobrazowania, połowa długości motocykla w pierwszym przypadku i cała długość w drugim.

Zupełnie nowy silnik z dwoma wałkami rozrządu w głowicy (DOHC), skróconym skokiem tłoka oraz większą średnicą cylindra ma większe zawory i przeprojektowany układ wlotowo-wydechowy, co pozwoliło na uzyskanie dodatkowych 9% mocy, osiąganych w górnym zakresie obrotów i w znacznie szerszym ich zakresie. CRF250R 2018 jest stworzona do tego, by od startu do mety, okrążenie za okrążeniem, wypracowywać coraz lepsze czasy. Standardowym wyposażeniem CRF250R, podobnie jak i CRF450R jest elektryczny rozrusznik.

Podwozie

Nowa konstrukcja Hondy oparta jest o podwozie, w którym udało się scentralizować rozkład masy. To rozwiązanie identyczne ze stosowanym w modelu CRF450R, pozwalające na efektywniejsze wykorzystanie mocy. Jego geometria i nisko położony środek ciężkości gwarantują lepszy kontakt tylnej opony z podłożem. Nowa CRF250R jest wyposażona w sprężynowy amortyzator Showa o skoku 49 mm, czyli to samo rozwiązanie jakie zastosowane jest w obecnej CRF450R, pozwalające na szeroki zakres regulacji.

Aerodynamika

Podobnie jak CRF450R, tak i CRF250R została zaprojektowana z uwzględnieniem walorów aerodynamicznych. Nadano jej gładkiego, niemal organicznego kształtu, zapewniając kierowcy swobodę ruchów. Grafiki na owiewkach i pozostałych elementach motocykla są odporne na zarysowania, w całości dopełniając stylu maszyny.

Mikio Uchiyama, szef projektu (LPL) CRF250R 2018: 

"Nasza nowa CRF250R została przeprojektowana, aby osiągnąć doskonałe przyspieszenie na starcie i znacznie większą wydajność silnika na każdym okrążeniu. Zmieniliśmy silnik Unicam na nowy silnik DOHC, który osiąga zupełnie inne wartości obrotowe. Jest dopasowany do podwozia CRF450R, które poprawiło prowadzenie i przyczepność tylnego koła. Opracowany w ramach bezpośredniej współpracy z zespołem HRC jako kompletny pakiet, CRF250R 2018 jest konkurencyjną, wytrzymałą i niezawodną maszyną wyścigową."

 

 

 

 

NAS Analytics TAG

NAS Analytics TAG
Zdjcia
NAS Analytics TAG
Komentarze 1
Poka wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze s prywatnymi opiniami uytkownikw portalu. cigacz.pl nie ponosi odpowiedzialnoci za tre opinii. Jeeli ktrykolwiek z komentarzy amie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunity. Uwagi przesyane przez ten formularz s moderowane. Komentarze po dodaniu s widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadajcym tematowi komentowanego artykuu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu cigacz.pl lub Regulaminu Forum cigacz.pl komentarz zostanie usunity.

NAS Analytics TAG
Zobacz rwnie

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualnoci

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep cigacz

    NAS Analytics TAG
    na gr