tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Honda CRF1100L Africa Twin i Africa Twin Adventure Sports z nowo¶ciami na sezon 2024. Lepsze osi±gi i prowadzenie
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

Honda CRF1100L Africa Twin i Africa Twin Adventure Sports z nowo¶ciami na sezon 2024. Lepsze osi±gi i prowadzenie

Autor: Wojciech Grzesiak 2023.10.04, 17:31 Drukuj

Motocykl Honda Africa Twin w wersji bazowej i Adventure Sports doczekał się poważnej aktualizacji na sezon 2024. Tym razem to już nie tylko nowe malowania, ale przede wszystkim zmiany technologiczne i konstrukcyjne. Co pojawi się w obu wariantach na sezon 2024?

Pomimo że niedawno pojawiały się informacje o patentach dotyczących modelu Africa Twin doładowanego kompresorem, to nic takiego się nie wydarzyło. Motocykl nadal będzie napędzany rzędowym, dwucylindrowym silnikiem o pojemności 1084 cm3 i mocy 102 KM. Moment obrotowy zwiększono o 7 proc. do 112 Nm i jest dostępny przy 5500 obr./min zamiast przy 6250 obr./min. Stopień sprężania wzrósł z 10,1:1 do 10,5:1 i poprawiono ogólną wydajność silnika. System sterowania skrzynią DCT przeprogramowano tak, by redukował biegi wcześniej niż dotychczas. Ulepszono też algorytm wykrywania zakrętów oraz usprawniono zmianę biegów z pierwszego na drugi.

NAS Analytics TAG

W bazowym modelu Africa Twin pojawi się opcjonalnie zawieszenie Showa Electronically Equipped Ride Adjustment, który dotychczas był dostępny tylko w modelu Adventure Sports. Może działać w jednym z 5 trybów - SOFT, MID, HARD, OFF-ROAD i konfigurowalnym USER. Koła mogą być ubrane w bezdętkowe opony Metzeler Karoo Street lub Michelin Anakee Wild. Zamontowano też większą szybę z 5 stopniami regulacji. Motocykl będzie dostępny w kolorach Grand Prix Red, Matte Ballistic Black Metallic, a wersja z zawieszeniem Showa EERA będzie oferowana w kolorze Pearl Glare White Tricolour i otrzyma w standardzie podgrzewane manetki oraz gniazdo ACC.

Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports otrzyma przednie koło o średnicy 19 cali, co zmniejszy skok zawieszenia Showa EERA o 20 mm. W przypadku tej wersji półaktywne zawieszenie jest elementem wyposażenia standardowego. Szersza przednia opona to większa przyczepność i lepsza precyzja. Zmiany doprowadziły też do obniżenia środka ciężkości, co ma poprawić zwrotność. W motocyklu zastosowano agresywniejszą przednią owiewkę i szybę z 5-stopniową regulacją. Zmieniono też kanapę, która teraz zyskała dodatkowe 15 mm pianki. Motocykl będzie dostępny w kolorach Matte Ballistick Black Metallic i Pearl Glare White Tricolour.

NAS Analytics TAG

NAS Analytics TAG
Zdjêcia
NAS Analytics TAG
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze s± prywatnymi opiniami u¿ytkowników portalu. ¦cigacz.pl nie ponosi odpowiedzialno¶ci za tre¶æ opinii. Je¿eli którykolwiek z komentarzy ³amie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usuniêty. Uwagi przesy³ane przez ten formularz s± moderowane. Komentarze po dodaniu s± widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadaj±cym tematowi komentowanego artyku³u. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu ¦cigacz.pl lub Regulaminu Forum ¦cigacz.pl komentarz zostanie usuniêty.

NAS Analytics TAG
Zobacz równie¿

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualno¶ci

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep ¦cigacz

    NAS Analytics TAG
    na górê