Dunlop wprowadza na rynek oponê Qualifier Core. Cel? Hipersportowe osi±gi w zasiêgu ka¿dego motocyklisty
Pod koniec zeszłego roku poznaliśmy szczegóły na temat nowej opony RoadsterSmart IV, która w ofercie brytyjskiej marki jest najbardziej wszechstronną oponą sportowo-turystyczną. Ale to nie koniec nowości, bo Dunlop właśnie przedstawił najnowszej model ze swojej gamy opon hipersportowych.
To Qualifier Core, czyli opona zapewniająca optymalne osiągi w motocyklach sportowych klasy podstawowej i średniej. Tym samym nowy model dołącza do rodziny opon hipersportowych Dunlopa, obok produktów klasy premium SportSmart TT i SportSmart Mk3.
Tym razem Dunlop postarał się, aby jego nowa opona uwypukliła sportowe cechy marki i a jednocześnie zapewniała atrakcyjny stosunek ceny do jakości. Qualifier Core będzie dostępny dla motocykli typu naked bike, roadsterów, maszyn sportowych średniej wielkości, klasycznych motocykli sportowych i modeli sportowo-turystycznych.
W nowej oponie Qualifier Core uwzględniono wiodące technologie Dunlopa. To m.in. Dynamic Front Formula (DFF), Carcass Tension Control System (CTCS) oraz konstrukcja Jointless Belt (JLB) zapewniająca lepsze prowadzenie i stabilność.
Z kolei innowacje w mieszance obejmują wysoki procent krzemionki, która poprawia przyczepność na mokrych i zimnych nawierzchniach. Dzięki technologii HCT (Heat Control Technology), różne rodzaje mieszanek są łączone w celu zapewnienia równomiernego zużycia przez cały okres eksploatacji opony, co stanowi wartość dodaną w zakresie ciągłości osiągów.
Warto jeszcze wspomnieć, że wzór bieżnika został zainspirowany oponą SportSmart pierwszej generacji Dunlopa i pomaga zapewnić optymalną sztywność i równomierne zużycie. Dodatkowo, kąty i ułożenie lameli zapewniają lepsze osiągi na mokrej nawierzchni w porównaniu do poprzednika, modelu Qualifier II.
Luca Davide Andreoni, który piastuje funkcję dyrektora ds. marketingu w Dunlop Europe, stwierdził: "Podobnie jak inne produkty z rodziny opon hipersportowych Dunlop, Qualifier CORE oferuje dynamiczne prowadzenie i doskonałe sprzężenie zwrotne. Dzięki temu kierowcy mogą maksymalnie wykorzystać osiągi swojego motocykla niezależnie od tego, czy jest to naked, sportowy motocykl, sport tourer czy roadster."
"Opracowaliśmy nową oponę w oparciu o filozofię "przystępnych osiągów", aby wydestylować cechy naszych wiodących w klasie opon sportowych SportSmart TT i SportSmart Mk3 w przystępniejsze rozwiązanie dla oszczędnych kierowców." - dodał Andreoni.
Model Qualifier Core będzie początkowo sprzedawany w trzech popularnych rozmiarach: 120/70ZR17 (przód), 160/60ZR17 (tył) i 180/55ZR17 (tył). Dodatkowy rozmiar przedniej opony (120/60ZR17) i trzy nowe rozmiary tylnej opony (190/50ZR17, 190/55ZR17 i 200/50ZR17) zostaną wprowadzone na rynek nieco później.
Komentarze 1
Poka¿ wszystkie komentarzeTe super-hiper opony to wprowadzaj± po to aby móc z maksymaln± prêdko¶ci± 30 km/h bezpiecznie przemierzaæ ulice europejskich miast. No i ¿eby przed ka¿dym przej¶ciem dla pieszych "¶wiêtych krów", ...
Odpowiedz