Dunlop Motorcycle Europe rusza z nowym podejściem do marki w kampanii Just Ride
18 marca 2021 Dunlop zamieścił informację, że odświeża swoją markę. Łącząc motocyklistów pod hasłem Just Ride chce wzmocnić swój wizerunek we wszystkich aspektach związanych z szeroko pojętym motocyklizmem. Celem kampanii jest zaangażowanie kierowców w emocje związane z wolnością, przygodą i radością, które towarzyszą jeździe na motocyklu.
Dunlop jest uznaną marką produkująca opony nie tylko do motocykli. Chyba nie ma wśród nas osoby, która nie miałaby styczności z produktami tej firmy. Osobiście bardzo miło wspominam wypady na tor, kiedy to królową opon była D211, D212 lub slicki z serii KR106, KR108. Obecnie mam bardzo dobre doświadczenia z oponami do PitBike a mowa tu o TT93GP. Podejrzewam, że większość osób ma podobne odczucia i śmiało może powiedzieć, że opony Dunlop zapewniają doskonałą przyczepność i pewność prowadzenia, dając motocyklistom możliwość cieszenia się prawdziwym dreszczykiem emocji podczas jazdy. Kampania Just Ride jest oparta na szeroko zakrojonych badaniach z motocyklistami z całej Europy. Dzięki zaangażowaniu kierowców o różnych stylach, umiejętnościach i pochodzeniu produkty marki Dunlop mają jeszcze lepiej spełniać oczekiwania klientów.
Przeprowadzone wśród motocyklistów badania wykazały, że chcą opon, które dadzą im poczucie bezpieczeństwa i ochrony od marki, na której zawsze mogą polegać. Opony muszą być wytrzymałe i trwałe oraz muszą zapewniać doskonałą przyczepność zarówno przy prędkości na torze, jak i w trudnych warunkach drogowych. Slogan Just Ride budzi silne, buntownicze i charyzmatyczne emocje, zapewniając jednocześnie ukryte poczucie bezpieczeństwa i ochrony opon. Kierowcy Dunlop już wiedzą, że te cechy produktów są prawdziwe, a nowa kampania marki pomoże jeszcze bardziej umocnić status premium firmy Dunlop na rynku.
Współpraca ze znanymi zespołami wyścigowymi oraz mistrzami świata w wyścigach jest ważną częścią przekazu Just Ride. Technologia zdobywająca mistrzostwo na torach, czy to w motocrossie, wyścigach szosowych, Grand Prix czy wyścigach długodystansowych jest stosowana w całej gamie produktów Dunlop, aby zapewnić wszystkim użytkownikom produkty z najwyższej półki.
Nowa kampania Just Ride została już wprowadzona na stronie głównej oraz w mediach społecznościowych (Dunlop Moto na Facebooku i dunlopmoto na Instagramie). Po wejściu na stronkę można zauważyć ciekawe, przyciągające wzrok grafiki oraz całkiem fajny filmik obrazujący jak Dunlop widzi swoje miejsce w społeczności motocyklowej. Więcej wolności, więcej przygody, więcej podekscytowania - Just Ride. Oglądając takie produkcje, aż chce się wsiąść na motocykl i ruszyć w drogę.
Luca Davide Andreoni, kierownik ds. Marketingu, Dunlop Motorcycle Europe tak wypowiada się o nowej kampani: "Dlaczego wybrać Dunlop? Tymi dwoma słowami - Just Ride - chcemy dać motocyklistom przedsmak wyjątkowych uczuć i emocji, do jakich są zdolne nasze produkty. Opony Dunlop są projektowane przez ekspertów z wykorzystaniem technologii opracowanych przez zawodników, którzy zdobyli mistrzostwo świata, aby zapewnić wyjątkową przyczepność, osiągi i ochronę motocyklistom w każdym stylu. Ta nowa tożsamość marki doskonale oddaje ten fakt i podkreśla wyraźne przesłanie dla motocyklistów w całej Europie".
Komentarze 0
Pokaż wszystkie komentarze