tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Ducati ponownie wybrało opony Pirelli Diablo Supercorsa SP dla Panigale V4
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

Ducati ponownie wybrało opony Pirelli Diablo Supercorsa SP dla Panigale V4

Autor: Materiał partnera 2020.02.13, 11:46 Drukuj

Boloński producent motocykli w sezonie 2020 będzie wyposażał swojego flagowego superbike’a w trzecią generację opon Pirelli Diablo Supercorsa SP. Jest to model z homologacją drogową, zapewniający osiągi najbardziej zbliżone do opon torowych.

Kolejne generacje opon Pirelli Diablo tylko podnoszą swoją jakość, nie dziwi więc ponowny wybór modelu Supercorsa SP na pierwszy montaż do Ducati Panigale V4 z roku modelowego 2020. To już trzecia wersja rozwojowa tych bardzo popularnych opon, których profil i budowa jest bardzo zbliżony do torowych slicków, stosowanych w profesjonalnych cyklach wyścigowych, takich jak World Superbike.

Pirelli od dawna ściśle współpracuje z Ducati jako partner technologiczny. W 2018 roku Panigale V4 było pierwszym motocyklem, który otrzymał nowe opony Diablo Supercorsa SP jako wyposażenie fabryczne - w rozmiarach 120/70 ZR17 na przód oraz innowacyjne 200/60 ZR17 na tył. Model ten również w roku modelowym 2020 jest wykorzystywany nie tylko przez Ducati, ale też innych producentów w ich flagowych modelach sportowych i powernaked. 

Specjalnie zaprojektowany profil nowych opon na przód i tył maksymalnie zwiększa obszar kontaktu z asfaltem w największych pochyleniach. Dzięki mieszance SC2, stosowanej w oponach stricte wyścigowych, Pirelli Diablo Supercorsa SP zapewniają przyczepność znaną z toru, połączoną z uniwersalnością i wytrzymałością opon szosowych. Model ten zapewnia kierowcy odpowiednie wyczucie, stabilną jazdę w zakrętach, poczucie bezpieczeństwa i łatwe określenie granic przyczepności. Nowy wzór bieżnika ma nieco węższe rowki i lepiej kompensuje boczne naprężenia. 

Pirelli Diablo Supercorsa SP zostały stworzone, by wspierać kierowcę i samemu adaptować się do zmiennych warunków na torze, bez konieczności precyzyjnego ustawienia zawieszenia. To bardzo uniwersalny i satysfakcjonujący wybór dla każdego motocykla sportowego. 


Zdjęcia
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama

sklep Ścigacz

    NAS Analytics TAG
    na górę