tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Ducati MIG-RR - elektryczny rower dla każdego motocyklisty NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

Ducati MIG-RR - elektryczny rower dla każdego motocyklisty

Autor: Informacja prasowa 2019.02.13, 11:14 Drukuj

Są miejsca niedostępne dla motocyklistów i ciężkie do zdobycia dla rowerzystów, którzy nie mają kondycji zawodowych sportowców. Jeżeli chcesz w nieskrępowany sposób eksplorować górskie szlaki, łatwo podjeżdżać pod górę i cieszyć się prędkością podczas swobodnego zjazdu - nie ma niczego lepszego niż rower enduro z silnikiem elektrycznym. Jeżeli jesteś zaś miłośnikiem motocykli Ducati, to nie może to być inny rower niż najwyższej klasy e-mtb Ducati MIG-RR!

Rower Ducati powstał na bazie jednośladów serii MIG włoskiej firmy Thok Bikes - renomowanego producenta rowerów elektrycznych typu full - czyli z pełną amortyzacją.

Rama - nowoczesna technologia, sprawdzone rozwiązania

Ducati MIG-RR został zbudowany na najnowocześniejszej ramie z hydroformowanych rur o zmiennej grubości, wykonanych ze stopu aluminium 6061 oraz elementów kutych i wykonanych metodą CNC. Jej geometria charakterystyczna jest dla rowerów enduro - czyli konstrukcji stworzonych przede wszystkim do szaleńczych off-roadowych zjazdów, ale też umożliwiającej podjazd pod górę.

Elektryczne wspomaganie, czyli moc zawodowego kolarza w gotowości

Rower enduro to esencja rowerów górskich, a wbudowany w ramę silnik elektryczny pozwala każdemu rowerzyście, niezależnie od jego kondycji, na samodzielne wspięcie się na najwyższy w okolicy szczyt!

Napęd użyty do wspomagania pracy rowerzysty to niezawodny japoński Shimano Steps 8000 o mocy maksymalnej 250 W i momencie obrotowym rzędu 70 Nm. Prąd potrzebny do pracy magazynowany jest w akumulatorze litowo-jonowym o pojemności 504 Wh. System Shimano Steps 8000 został zaprojektowany specjalnie dla rowerów e-mtb, posiada trzy tryby pracy - Eco, Trail oraz Boost, a dodatkowo - tryby wspomagania Trail i Boost można modyfikować za pomocą mobilnej aplikacji Shimano. Informacje dotyczące stanu baterii oraz wybranego trybu jazdy wyświetlane są na kolorowym wyświetlaczu LCD o średnicy 1,6", który umieszczony jest na kierownicy. Żywotność baterii pozwala na 1000 cykli ładowania bez utraty pojemności, a jedno ładowanie umożliwia przejechanie ze wspomaganiem nawet do 100 km.

Nie bez znaczenia jest fakt, że napęd ten został zaprojektowany tak, aby wspomagać rowerzystę do prędkości 25 km/h, powyżej której jest on już zdany na własne siły. Jest to zgodne z dyrektywami UE i taki pojazd według prawa jest rowerem, którego nie ma potrzeby rejestrować, a do prowadzenia go nie potrzeba prawa jazdy.

Włoski design, czyli definicja użytkowego piękna

Rama MIG-a została zaprojektowana tak, by wizualnie i technologicznie idealnie wkomponować w nią silnik elektryczny i akumulator. Łatwo zdejmowalna osłona pozwala na ładowanie baterii bez jej demontażu, a projekt i sposób połączenia z ramą zainspirowany został systemami używanymi w owiewkach motocykli Desmosedici GP.

Nie bez znaczenia dla pojazdu jest umiejscowienie tych elementów pod ramą roweru, co obniża środek ciężkości i poprawia prowadzenie pojazdu po najbardziej krętych trasach.

Projekt malowania E-MTB stworzyło Centrum Designu Ducati z Borgo Panigale przy ścisłej współpracy z Aldo Drudim - mistrzem, który m.in. zaprojektował grafiki na kasku samego Valentino Rossiego.

Komfort i bezpieczeństwo jazdy

MIG-RR wyposażony jest w topową, rowerową technologię odpowiadającą za komfort i bezpieczeństwo jazdy, nawet w najtrudniejszych warunkach. Za powyższe odpowiedzialne są produkty firmy FOX. Przedni amortyzator to FOX 36 FLOAT 29 Factory Series Kashima o zakresie pracy 170 mm. Tylny damper to FOX PDX2 Factory Series o skoku 160 mm. Oba amortyzatory zostały zmodyfikowane na potrzeby pracy w rowerze Ducati MIG-RR.

Motocyklowe rozwiązania

Ciekawe rozwiązanie, znane motocyklistom, ale unikalne dla branży rowerowej, to zastosowanie kół o różnej średnicy. Obręcze renomowanej firmy Mavic - E-XA Drifter - zamontowane w rowerze MIG-RR mają różne wymiary. Przednie koło tworzy obręcz o szerokości 30 mm i średnicy 29 cali, natomiast tylne o szerokości 35 mm i średnicy 27,5 cala. Zabieg ten miał na celu uzyskanie najlepszej możliwie dzielności terenowej roweru przy zapewnieniu konstrukcji optymalnej sztywności i szybkości. Opony założone na obręcze MIG-RR to Maxxis Minion DHF Plus, które cieszą się bardzo dobrą opinią wśród rowerzystów d-h i enduro.

Renomowany osprzęt

Konstrukcję MIG-RR wyposażono w topowy osprzęt renomowanych producentów. Wytracaniem prędkości zajmują się hydrauliczne, tarczowe hamulce od Shimano z czterotłoczkowymi zaciskami i średnicą tarcz 203 mm. Napęd stanowi korba o 34 zębach połączona z 11-trybową kasetą, a nad sprawną zmianą przełożeń czuwa tylna przerzutka Deore XT. Siedzenie zostało zamontowane na regulowanej z poziomu kierownicy sztycy Raceface Turbine Dropper, a kierownica to carbonowy fatbar o szerokości 780 mm wyprodukowany przez firmę Renthal.

Ducati MIG-RR dostępny jest w czterech rozmiarach: S, M, L oraz XL. Rower znajdziecie u wybranych dealerów Ducati. Sprawdź listę: http://ducatipolska.pl/page/12/znajdz-dealera i skontaktuj się z najbliższym salonem.

NAS Analytics TAG

Zdjęcia
NAS Analytics TAG
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

Nasi fani komentowali

Polecamy

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep Ścigacz

    na górę