Ducati Corse i Amaro Montenegro w kampanii przeciwko prowadzeniu motocykli pod wp³ywem alkoholu
Producent motocykli Ducati oraz producent alkoholi - Amaro Montenegro - połączyli siły w nowej kampanii społecznej zachęcającej do pozostawienia motocykla w garażu, jeśli zamierza się spędzić wieczór w towarzystwie przyjaciół i alkoholu.
W ramach kampanii pojawiły się trzy klipy o podtytułach "Rozstanie", "Zdjęcie" oraz "Koszmar", które prezentują silną więź pomiędzy motocyklistą i jego maszyną. Czasem ta więź prowadzi do zabrania motocykla na wieczór ze znajomymi w pubie, gdzie do spotkania dołącza również alkohol. Ducati Corse oraz Amaro Montenegro zachęcają do pozostawienia motocykla w garażu, by móc się nim cieszyć dłużej.
Amaro Montenegro pojawia się tutaj nieprzypadkowo, ponieważ producent z Bolonii jest partnerem Ducati w MotoGP. Jak tłumaczy Luigi Dall'Igna, kampania jest częścią odpowiedzialności społecznej, do której poczuwają się obie marki. Poniżej możecie zobaczyć filmy, które powstały w ramach inicjatywy "Don't Drink and Ride".
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze