tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Dlaczego Triumph jest w tym roku gwiazdą rynku? Defender Akcesoria Motocyklowe otworzył sezon
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
Advertisement
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

Dlaczego Triumph jest w tym roku gwiazdą rynku? Defender Akcesoria Motocyklowe otworzył sezon

Autor: Igor Przybylski 2022.05.17, 14:47 Drukuj

Kiedy raptem miesiąc temu pisałem o nowej siedzibie sklepu Defender Akcesoria Motocyklowe, nie przypuszczałem że tak szybko przyjdzie mi pojawić się u nich ponownie, by móc cieszyć się wspólnie z innymi motocyklistami z południa Polski rozpoczęciem sezonu motocyklowego.

Sklep Defender Akcesoria Motocyklowe nie próżnuje i w bardzo krótkim czasie po zmianie lokalizacji robi użytek z nowego miejsca. Pod adres Góra Libertowska 50 w Libertowie pod Krakowem, zjechała pokaźna ilość motocyklistów, by wziąć udział w imprezie o nazwie - #Namotocyklu otwierającej nowy sezon motocyklowy. Wszystkie informacje dotyczące sklepu Defender Akcesoria Motocyklowe znajdziecie w poniższym linku:

Advertisement
NAS Analytics TAG

Defender Akcesoria Motocyklowe. Rozdział II: otwarcie, zakup kontrolowany, SHOEI GT Air II

Ja tymczasem skupię się na atrakcjach, które towarzyszyły motocyklistom i motocyklistkom przez cały dzień trwania imprezy. Niewątpliwie największą z nich była możliwość odbycia jazdy testowej motocyklami marki Triumph. Salon Triumph Kraków i Triumph Katowice połączyły siły, by dać motocyklistom to co mają w swojej ofercie najlepszego. I tak, każdy kto zarezerwował z wyprzedzeniem daną godzinę, mógł dosiąść jednego z topowych modeli Triumph’a: Tiger Sport 660, Tiger 900 GT PRO, Bonneville T120, Street Triple RS, Trident 660.

- "Defender Akcesoria Motocyklowe, Triumph Kraków i Triumph Katowice. To naprawdę świetne połączenie" - pomyślałem spoglądając na tych wszystkich motocyklistów ubranych w odzież motocyklową i gotowych do jazdy w piękną, słoneczną pogodę. Wracając do motocykli. Ogromnym zainteresowaniem cieszył się Triumph Bonneville T120. Mam nadzieję, że każdy z Was kto choć trochę interesuje się motocyklami zna ten model. Jest przepiękny. - "Ten zbiornik paliwa, ta przednia lampa, zegary, lusterka, ta kanapa!" - w tym motocyklu nie ma nic z przypadku. I co najważniejsze - na nim zawsze będzie się dobrze wyglądać. W odzieży skórzanej i tekstylnej i w marynarce, pod krawatem. Jeśli już o marynarce mowa… W najbliższą niedzielę 22 maja w Krakowie odbędzie się kolejna edycja Distinguished Gentleman’s Ride 2022. Co roku na całym świecie elegancko ubrani motocykliści przejeżdżają przez centra miast na swoich klasycznych motocyklach, aby zwrócić uwagę na męskie zdrowie i zebrać fundusze potrzebne do realizacji programów jego ochrony. Partnerem wydarzenia od samego początku jest właśnie firma Triumph, a reprezentanci salonów Triumph Kraków i Triumph Katowice będą obecni na DGR Kraków razem ze swoimi klasycznymi motocyklami. Salony te są również lokalnymi sponsorami DGR 2022, tak samo jak sklep Defender Akcesoria Motocyklowe.

Sercem Bonneville T120 jest chłodzony cieczą, 8-zaworowy, rzędowy twin o pojemności 1200 cm3. Dysponuje on 80 KM, a maksymalny moment obrotowy wynosi 105 Nm. Nie potrzeba niczego więcej! - "To gdzie ta marynarka? 😉"

Triumph celuje również w serca Pań. Model Trident 660 podczas imprezy w Defenderze był chętnie wybierany do jazdy przez motocyklistki. Moim zdaniem to zasługa jego budowy ale też i unikalnego designu. Trident 660 charakteryzuje się  "zbitą", ale mięsistą sylwetką oraz niewielkimi rozmiarami. Do jazdy w zakorkowanym mieście, do manewrowania pomiędzy innymi pojazdami i do szybkiego zmieniania toru jazdy - wybór numer jeden.

W przerwie pomiędzy kolejnymi jazdami znalazło się miejsce również dla mnie. Mój wybór padł na Triumph’a Tiger’a 900 GT PRO, a to z tego względu, że od jakiegoś czasu cenię sobie wygodę i komfort podróżowania na motocyklu stając się powoli wielkim fanem motocykli z segmentu Adventure. - "To się nazywa dojrzałość 😉". Przed wyjazdem Jacek Pach - Kierownik salonu Triumph Kraków udzielił mi kilku szybkich i konkretnych wskazówek, dotyczących posługiwania się elektroniką w Tigerze 900 GT PRO: - "Tu masz przycisk do map: Standard (drogowa), Sport, Off-Road, Rider (personalizowana), Rain. Podczas jazdy wystarczy, że użyjesz jednego kliknięcia przycisku na odpuszczonym gazie, dzięki temu nie musisz odrywać wzroku od kierunku jazdy, a motocykl po kilku sekundach zmieni mapę. Ilość paliwa, temperatura, obroty, wszystko w jednym miejscu. Joystick’iem operując w górę i w dół możesz dostosować pod siebie zawieszenie. Powyżej znajduje się wskaźnik ciśnienia w oponach, spalanie w danym momencie, średnie spalanie i zasięg na baku". Wszystko jasne. No to w drogę! Nie jestem wybitnym znawcą produktów Triumph, ale uważam, że jest to marka motocykli, która w ostatnich latach poczyniła naprawdę ogromny i chyba najszybszy krok w rozwoju technologii w stosunku do konkurencji. Oczywiście w obecnych czasach największe marki motocyklowe i ich poziomy są do siebie zbliżone więc ciężko jednoznacznie wskazać pioniera w tym temacie, ale przynajmniej mnie w ostatnim czasie Triumph jawi się jako marka, która oferuje najwyższe standardy w dziedzinie bezpieczeństwa (nawiasem mówiąc tygrys w kulturze Wschodu to symbol ochrony), komfortu jazdy, prowadzenia motocykla, a także jeśli chodzi o jakość wykonania motocykli. Tiger’em 900 GT PRO jeździło mi się naprawdę przyjemnie. Zawieszenie wręcz muskało delikatnie moje "cztery litery", nie dając żadnych szans nierównościom i wybojom na drodze, a wysoka szyba zabezpieczała górną część mojego ciała przed podmuchami silnego wiatru (który mimo pięknej słonecznej pogody mocno dawał się we znaki). Triumph Tiger 900 GT PRO posiada chłodzony cieczą, 12-zaworowy silnik z trzema cylindrami w układzie rzędowym o pojemności 888 cm3. Maksymalna moc wynosi dokładnie 95,2 KM, a maksymalny moment obrotowy to 87 Nm. Rama Tiger’a to konstrukcja z rur stalowych, przymocowana do podramy. Zawieszenie Marzocchi z przodu: ręcznie regulowane, odwrócone typu upside-down 45 mm o skoku 180 mm. Zawieszenie tylne: elektronicznie regulowany RSU z gazem sprężonym o skoku 170 mm. Tylne zawieszenie umożliwia motocykliście dobranie jednego z czterech ustawień fabrycznych i dziewięciu ustawień amortyzacji. Wszystko odbywa się w łatwy i przyjemny sposób, za pomocą przycisku i ekranu TFT. Tygrys posiada dwie tarcze hamulcowe z przodu 320 mm i 4-tłoczkowe zaciski Monobloc Brembo Stylema, układ ABS z wieloma trybami pracy i optymalizację pokonywania zakrętów. Z tyłu występuje jedna tarcza hamulcowa o średnicy 255 mm i przesuwny 1-tłoczkowy zacisk. Układ ABS działa identycznie jak z przodu. Waga Tygrysa to 198 kg. Zbiornik paliwa mieści 20 l benzyny. Motocykl jest wyposażony w quickshifter opracowany przez Triumph’a (Triumph Shift Assist, 7-calowy, kolorowy ekran TFT a także w podświetlane diodami LED przełączniki na kierownicy. To, co moim zdaniem zasługuje na szczególną uwagę to fakt, że Tiger 900 GT PRO w standardzie posiada zintegrowany system łączności "My Triumph" i moduł Bluetooth. Umożliwiają one obsługę telefonu, ustawianie muzyki, sterowanie nawigacją i kamerą Go Pro. Odbywa się to za pomocą przycisków i ekranu TFT. Co jeszcze? Podgrzewane siedzenia kierowcy i pasażera. Regulator został umieszczony przy fotelu pasażera. Wiecie, ktoś by powiedział: - "To wszystko niepotrzebne bajery. Tylko rozpraszają uwagę motocyklisty, zabierają przyjemność z prowadzenia motocykla jak za dawnych czasów i przede wszystkim coraz bardziej upośledzają motocyklistę. Podobnie sprawa ma się z najnowszymi modelami samochodów. Beczki bez duszy". Być może jest w tych słowach ziarno prawdy. Jednak musicie przyznać, że Tiger 900 GT PRO stara się sprostać oczekiwaniom najbardziej wymagających klientów. Co ja piszę. On się nie stara. On robi to doskonale. Zwłaszcza, jeśli popatrzymy na cenę która wynosi 67 000 zł. Poznajecie mnie od jakiegoś czasu. (Czy tego chcecie czy nie 😉). Dobrze wiecie że jestem "Harley’owcem. Nigdy Was też nie okłamałem. I naprawdę uważam że motocykle Triumph’a z rodziny Tiger’ów to maszyny, które są w stanie sprostać najtrudniejszym warunkom podróży i niejednej przygodzie. Zaraz ktoś pod tekstem napisze: - "Kolejne górnolotne słowa, które mają niewiele wspólnego z rzeczywistością". Ok! Niech tak będzie. Ale Tiger 900 GT PRO to świetny motocykl. To nie podlega żadnej dyskusji. Chciałbym też przejechać się dla porównania Tiger’em 1200 i zobaczyć jak radzi sobie w terenie. Motocykle marki Triumph to prawdziwe "Tygrysy Europy". I świata. Gdyby teraz któryś z obecnych Reżyserów filmowych zdecydował się na zrobienie kontynuacji hitu śp. Jerzego Gruzy to "Tygrysy Europy 3" opowiadałyby o losach John’a Bloor’a i siedzibie Triumph Motorcycles w Hinckley.

Poza możliwością przejechania się Triumph’ami, motocykliści którzy pojawili się w Defenderze mogli odbyć jazdy testowe w kaskach motocyklowych marki SHOEI. Ten pomysł uważam za bardzo trafiony, ponieważ umówmy się, nieczęsto nadarza się okazja by sprawdzić jak w warunkach jazdy spisuje się kask marki premium przed zakupieniem go. Modele, które można było sprawdzić na "własnej skórze" (a właściwie na własnej głowie 😉) to: NXR II, GT-Air II, Neotec II.

Kolejnym punktem sobotniej imprezy był wyjazd szkoleniowy dla turystycznych enduro ze szkołą motocyklową Dreamotor skierowany do adventure’owych "żółtodziobów", a także: konkurs wśród uczestników wydarzenia na najlepszy materiał foto i video na Facebook’u i Instagramie, oraz konkurs na hasło lub grafikę na koszulkę Defendera. Oczywiście przez cały czas w trwania imprezy można było zrobić zakupy w Defender Akcesoria Motocyklowe. Zachęcały do tego liczne rabaty i kupony promocyjne.

Podsumowując sobotnie wydarzenie zorganizowane przez sklep Defender Akcesoria Motocyklowe we współpracy z salonem Triumph Kraków i Triumph Katowice mogę stwierdzić że, "Triumphalny" przemarsz tygrysów na sezon 2022 został rozpoczęty w doskonałym stylu i mam nadzieję, że po drodze dołączać będzie do niego coraz więcej zwolenników tych "zwierząt mocy" 😉.

"For the Ride"!

Advertisement
NAS Analytics TAG

NAS Analytics TAG
Zdjęcia
Advertisement
NAS Analytics TAG
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

NAS Analytics TAG
Zobacz również

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep Ścigacz

    NAS Analytics TAG
    na górę