tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 CBR 125R i Hornet Cup odwołane, Fun & Safety zostaje w 2011 roku
NAS Analytics TAG
Advertisement
NAS Analytics TAG
motul belka 950
NAS Analytics TAG
motul belka 420
NAS Analytics TAG

CBR 125R i Hornet Cup odwołane, Fun & Safety zostaje w 2011 roku

Autor: Piotr Jędrzejak 2010.11.26, 15:59 20 Drukuj

CBR125R Cup oraz Hornet Cup nie odbędę się w sezonie 2011, jednak imprezy Fun & Safety zostają, a do nich dołączą zawody Gymkhana

Wraz z informacją o wprowadzeniu na nasze polskie podwórko motocyklowe zawodów Gymkhana, Honda nieśmiało zapowiedziała odwołanie pucharów CBR125R Cup oraz Hornet Cup. Rzeczywiście, jedne z najtańszych klas wyścigowych w Polsce nie będą już obecne w kalendarzu WMMP od roku 2011.

O zdanie w tej sprawie zapytaliśmy Michała Dudka, Starszego Specjalistę d.s. marketingu i PR Hondy Poland:

„Głównym założeniem Hondy Poland jest organizowanie działań skierowanych do jak najszerszej grupy odbiorców. Chcielibyśmy, aby jak najwięcej motocyklistów mogło skorzystać z przyjemności, jaką daje jazda motocyklem. Koncentrujemy się na tym, aby większość z nich miała możliwość podnoszenia własnych umiejętności jazdy, tak niezbędnych do pewnego i bezpiecznego poruszania się zarówno po drogach publicznych, czy też torach wyścigowych.

Obecnie organizacja pucharów na jedynym motocyklowym torze wyścigowym jaki mamy w Polsce, wiąże się z licznymi utrudnieniami i mocno zawęża grono uczestników. W związku z tym postanowiliśmy skoncentrować się na Gymkhanie. Zakładamy, że dzięki temu będzie łatwiej wyłowić młode talenty, które w przyszłości doczekają się odpowiednich warunków i jako profesjonalni zawodnicy będą mogli rywalizować z najlepszymi kierowcami wyścigowymi w Europie i na Świecie. Przez Gymkhanę stawiamy również na popularność, a dzięki niej chcemy wyrobić dobrą opinię o motocyklistach wśród jak największej grupy społeczeństwa zainteresowanej takimi zawodami. Mamy nadzieję, że organizacja Gymkhany pomoże w promocji imprez dla motocyklistów na zamkniętych i bezpiecznych obiektach. Dla Hondy świat sportu od samego początku był niezmiernie ważny, jest ważny teraz i tak będzie również w przyszłości, dlatego nie porzucamy idei pucharów markowych.”

Mówiąc o imprezach na torze, nie sposób było nie zapytać o imprezy z cyklu Fun & Safety, które odbywały się na torach jako ogólnodostępne treningi i cieszyły się ogromnym zainteresowaniem.

Michał Dudek:

„Nie planujemy zawieszać organizacji imprez z tego cyklu. Fun & Safety oraz Gymkhana będą odbywały się oddzielnie, jednak oba te wydarzenia będą miały bardzo podobny charakter. Tak jak wspomniałem, stawiamy na pozytywne wartościowanie motocyklizmu, jednak równie istotną cechą jest, iż obie imprezy mają charakter szkoleniowy. Bardzo zależy nam na promocji bezpieczeństwa. Zarówno Fun & Safety jak i Gymkhana mają na celu podnoszenie umiejętności panowania nad motocyklem w bezpiecznych warunkach. Do tego w Gymkhanie pojawia się jeszcze element współzawodnictwa i walki o zwycięstwo w technicznych przejazdach na czas.”

wyklady promotor tor lublin
zakret cbr125 honda cup wyscig b mg 0045
Advertisement
NAS Analytics TAG

NAS Analytics TAG
Zdjęcia
hamowanie na piachu
honda fun safety redom 2010 uczestnicy
pierwszy zakret hornet honda cup wyscig a mg 0185
poczekalnia przed startem Honda Pro-Motor Lublin
promotor na torze
prosta startowa tor lublin
przed startem cbr125 honda cup wyscig a mg 0013
przed startem hornet honda cup wyscig a mg 0176
Komentarze 4
Pokaż wszystkie komentarze
Autor: Artur Wajda 01/12/2010 20:18

Droga przez mękę,wiem cos o tym.Ja dodam tylko od siebie ,że na propozycje klasy 125 sport production trzy lata temu ,gdzie byłem po rozmowach we włoszech z Claudio Castilionim szefem Cagivy i uzyskałem cene 13 tys pln za motocykl przy cenie rynkowej 21 tys pln,to od wspomnianego przez Ciebie pana Kałuży uzyskałem odpowiedz -5 tys pln od wyscigu i robimy klasę,oprócz tego normalne wpisowe.Nie docierały argumenty ze młodzi itp.Nikogo w PZM nie interesują zadne wyscigi!!!!Interesują tylko te klasy które moga zostawic pieniadze,jak BMW trochę suzuki.Dlaczego? ,bo to są zawodnicy którzy płacą żywą gotówką.A szczytne cele i wychowanie przez sport ...iluzja. Prosze nie mylic organizatoraAW z PZM.Organizator na zlecenie PZM organizuje zawody i jak PZM dofinansuje to Organizator moze odpuscic .Na prosbe o dofinansowanie klasy młodziezowej uzyskałem odpowiedz ze w PZM jest tendencja finansowania wyników mistrzowskich najlepiej europy lub swiata. W tym sezonie 2010 kazda z rund w Poznaniu- Mistrzostw Polski była dofinansowana przez PZM kwocie -1250pln :DDDDD.Uwaga budzet na sport motocyklowy Gksm to 360 tys pln .Na pytanie ile z tego otrzymały wyscigi nikt nie chciał powiedziec ,a tymbardziej szef dyscypliny P.Kałuża,tłumaczac sie ze ..uwaga -niema takiej wiedzy!!!!To kto ją ma miec ?Jak nie szef dyscypliny. Innymi słowy -Łukasz zrobiłes kawał dobrej niestety niedocenionej pracy.Przez lata próbowałes wyreczac PZM w jego statutowych powinnosciach.Ja osobiscie Tobie Dziekuje za Twój wkład w naszą dyscyplinę.

Odpowiedz
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

motul belka 420
NAS Analytics TAG
Zobacz również

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep Ścigacz

    motul belka 950
    NAS Analytics TAG
    na górę