tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Stylistycznie z grubsza OK, tym bardziej ze... - Odpowiedz na komentarz
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

Odpowiedz na komentarz:

Autor: KenLee 02.10.2018 16:31

Stylistycznie z grubsza OK, tym bardziej ze wiekszosc zrobili Wlosi. Mnie razi jedynie zwykla, gięta i zbyt wysoka kiera (w oryginale clip-ony pod polka) i kierunki na uchwycie rejestracji, ale z tym mozna akurat sobie latwo poradzic. Szkoda ze nie nawiazali do oryginalnych zegarow z przeciwbieznymi wskazowkami. Rozczarowuje rowniez fakt, ze nowa Katana niczym szczegolnym sie nie wyroznia. Wlasciwie to bardziej nastepca Katany 550-650 (pozycja za kierownica) i 750 (owiewka). Model 1100 byl rasowym bezkompromisowym stylistycznie i technicznie hyperbikiem. Mimo ze powstal w oparciu o zwyklego GSX-a, to przez jakis czas byl najszybszym seryjnym motocyklem. Na dzien dzisiejszy Suzuki ma od tego Hayabuse, a nowy wypust to przebrany GSX 1000 S bez zadnych fajerwerkow. Liczylem na doadowanie, ale niestety... Tak czy inaczej fajnie ze ja zrobili jak mogli, po latach rozmieniania brandu na drobne turystycznymi olejakami i skuterami. Jesli ja rozsadnie wycenia, to ma szanse na rynkowy sukces.

Dodaj odpowiedź

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep Ścigacz

    na górę