tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 2023 KTM 890 Adventure. Opis, zdjêcia, dane techniczne
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

2023 KTM 890 Adventure. Opis, zdjêcia, dane techniczne

Autor: Wojciech Grzesiak 2022.11.30, 10:09 Drukuj

Kiedy opadł premierowy kurz po targach EICMA, KTM postanowił go nieco wzniecić pokazując nową odsłonę modelu 890 Adventure. Według producenta, motocykl jest w stanie podbić każdą drogę dzięki swojej mocy, niskiej masie, prowadzeniu i ogólnej specyfikacji, które są jeszcze lepsze w modelu na sezon 2023.

KTM prowadzi kampanię #DARE2ADV, gdzie zachęca motocyklistów do pokonywania swoich ograniczeń i pobudzenia odwagi do podróżowania w najdalsze i najbardziej niedostępne zakątki świata. W ramach akcji odbywają się też takie wydarzenia, jak THE WORLD ADVENTURE WEEK i KTM ADVENTURE RALLIES, gdzie KTM 890 Adventure ma być idealnym wyborem.

NAS Analytics TAG

Tyle marketingowej gadki, a teraz czas na mięso. KTM 890 Adventure jest napędzany silnikiem LC8 o pojemności 889 cm3 i maksymalnej mocy 105 KM. Maksymalny moment obrotowy wynosi 100 Nm. W kwestii silnika warto dodać, że zmieniono puszkę filtra powietrza. Choć motocykl sprawia wrażenie wąskiego i lekkiego, to zastosowano tu zbiornik paliwa o pojemności aż 20 litrów. To pozwoliło obniżyć środek ciężkości. Zmienił się także wygląd motocykla - przeprojektowano owiewki, zastosowano nową osłonę silnika wykonaną z aluminium, a także nową szybę, która ma zapewnić jeszcze lepszą ochronę przed wiatrem. Ta jest inspirowana modelem 450 RALLY REPLICA.

Mocno eksponowanym w informacji prasowej punktem jest kanapa, która standardowo znajduje się na wysokości 860 mm lub 840 mm po obniżeniu. Podgrzewane siedzenie ergonomiczne może być na wysokości 850 lub 830 mm. Dalej mamy siedzenia RALLY, gdzie wysoka wersja znajduje się na wysokości 865 mm, a niska - 825 mm. Dodatkowo producent przewidział zestaw obniżający o 25 mm. Zawieszenie składa się z widelca WP APEX z goleniami o średnicy 43 mm. Tu pojawiły się ustawienia odbicia i kompresji. Tylny amortyzator WP APEX ma skok 200 mm i regulację tłumienia i napięcia wstępnego. Koła o średnicy 21 cali z przodu i 18 cali z tyłu ubrano w opony Pirelli Rally STR.

Kolejne nowości obejmują elektronikę. Informacje na temat motocykla będą pokazywane na nowym wyświetlaczu TFT o przekątnej 5 cali. Szkło mineralne ma zapewnić odporność na uderzenia kamieni. Ciekawostką jest DEMO MODE, gdzie przez pierwsze 1500 km korzystania z motocykla, właściciel ma do dyspozycji takie opcje, jak Quickshifter+ i tempomat. Kiedy przekroczy 1500 km, to opcje są wyłączane i oczywiście trzeba za nie zapłacić. System Cornering ABS działa w oparciu o sześcioosiowy czujnik, który mierzy parametry jazdy. W trybie Offroad można wyłączyć system dla tylnego koła.

NAS Analytics TAG


NAS Analytics TAG
Zdjêcia
NAS Analytics TAG
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze s± prywatnymi opiniami u¿ytkowników portalu. ¦cigacz.pl nie ponosi odpowiedzialno¶ci za tre¶æ opinii. Je¿eli którykolwiek z komentarzy ³amie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usuniêty. Uwagi przesy³ane przez ten formularz s± moderowane. Komentarze po dodaniu s± widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadaj±cym tematowi komentowanego artyku³u. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu ¦cigacz.pl lub Regulaminu Forum ¦cigacz.pl komentarz zostanie usuniêty.

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualno¶ci

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep ¦cigacz

    NAS Analytics TAG
    na górê