2022 MV Agusta Lucky Explorer 5.5 i Lucky Explorer 9.5. Opis, zdjêcia, dane techniczne
MV Agusta przedstawiła dwa nowe motocykle będące owocem projektu Lucky Explorer, a jeden z nich został stworzony przy współpracy z chińskim Qianjiang.
MV Agusta Lucky Explorer 5.5 posiada dwucylindrowy silnik o pojemności 554 cm3 i mocy 47 koni mechanicznych. Maksymalny moment obrotowy wynosi 51 Nm. Zawieszenie to produkty marki KYB. Z przodu zastosowano widelec upside-down z regulacją odbicia i napięcia wstępnego sprężyny. Tylny amotyzator posiada regulację odbicia, kompresji oraz napięcia wstępnego. W układzie hamulcowym zastosowano stalowe tarcze i hamulce Brembo, a także układ ABS od firmy Bosch. Całość jest oparta na rurowej ramie kratownicowej wykonanej ze stali. Informacje są wyświetlane na kolorowym ekranie TFT o przekątnej 5 cali, który posiada moduły Bluetooth i GPS.
W modelu 9.5 mamy silnik o pojemności 931 cm3, który generuje maksymalną moc 123 KM, a maksymalny moment obrotowy to 102 Nm. Rama to podwójna kołyska - główna część została wykonana ze stali i kutych elementów, a stelaż pomocniczy ma konstrukcję kratownicową. Na pokładzie są takie dobrodziejstwa jak półaktywne zawieszenie Sachs ELECTRONIC, przepustnica ride-by-wire, Smart Clutch System, quickshifter działający w górę i w dół, tempomat, reflektor ze światłem do jazdy dziennej i kontrolę trakcji z ośmioma stopniami ustawień. System ABS jest oparty o moduł Continental MK100, który działa w zakrętach i posiada funkcję zapobiegania uniesieniu tylnego koła. Wyświetlacz TFT ma przekątną 7 cali i moduły Bluetooth, WiFi oraz GPS.
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze