2021 Triumph Scrambler 1200 XC, XE i Steve McQueen Edition. Opis, zdjêcia, dane techniczne
Triumph przedstawił wisienkę na szczycie tortu rodziny Bonneville - czyli zaktualizowany model Scrambler 1200. Motocykl będzie dostępny w dwóch wersjach oraz specjalnej edycji Steve McQueen Edition.
Nowy Triumph Scrambler 1200 stanowi dopełnienie nowości w rodzinie Bonneville na sezon 2021. Motocykl jest napędzany rzędowym, dwucylindrowym silnikiem o pojemności 1200 cm3, który w ramach przygotowań do spełniania wymagań normy emisji spalin Euro 5 zyskał przede wszystkim nowy układ wydechowy, który przy okazji ma lepiej odprowadzać ciepło. W modelu Scrambler 1200 silnik generuje maksymalną moc 89 koni mechanicznych przy 7250 obr./min. i dysponuje momentem obrotowym wynoszącym prawie 110 Nm przy 4500 obr./min. Zbiornik paliwa ma pojemność 16 litrów.
Zawieszenie Scramblera ma skok 250 mm z przodu i z tyłu. Widelec Showa oraz tylny amortyzator Öhlins mają pełną regulację, dzięki czemu można łatwo dostosować ustawienia do swojego stylu jazdy. Z przodu znajdują się zaciski Brembo M50 połączone z pływającymi tarczami o średnicy 320 mm. Z tyłu zastosowano jedną tarczę i dwutłoczkowy zacisk. Z przodu zastosowano koło o średnicy 21 cali. Obie obręcze są ubrane opony Metzeler Tourance, ale jako opcję możecie wybrać Pirelli Scorpion Rally. Wybór nie ogranicza się tylko do modelu opon, ponieważ felgi są przystosowane do zastosowania gum bezdętkowych.
We wszystkich wersjach nowego Scramblera 1200 znajdziecie kolorowy wyświetlacz TFT, podświetlane przyciski, system bezkluczykowy, oświetlenie LED ze światłem do jazdy dziennej, a także gniazdo USB do ładowania urządzeń elektronicznych. W wersji XE oraz bazującej na niej edycji Steve McQueen znajdziecie także sześć trybów pracy, w tym tryb Off-Road Pro, który rozłącza ABS i kontrolę trakcji. Przewidziano także jeden tryb w pełni konfigurowalny przez użytkownika. Dodatkowo wersja XE posiada zoptymalizowane ustawienia układu ABS ze wspomaganiem w zakrętach i zoptymalizowaną kontrolę trakcji.
Jak już wspomnieliśmy, wersja Steve McQueen Edition bazuje na modelu XE. Motocykl pojawi się w liczbie zaledwie 1000 sztuk, więc zapewne nie będzie dostępna zbyt długo. Oprócz motocykla kupujący otrzyma certyfikat autentyczności, na którym podpisy złożą prezes Triumpha - Nick Bloor oraz syn Steve'a McQueena - Chad. Motocykl jest pomalowany w kolorze Competition Green i wyposażono go w detale wykonane ze szczotkowanego aluminium, a także dodatki z katalogu akcesoriów. Całość uzupełnia brązowa, skórzana kanapa.
Komentarze 0
Poka¿ wszystkie komentarze