tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 2020 Ducati Panigale V2. Sportbike na tor i na drogę. Zobaczycie go na targach Warsaw Motorcycle Show
NAS Analytics TAG

2020 Ducati Panigale V2. Sportbike na tor i na drogę. Zobaczycie go na targach Warsaw Motorcycle Show

Autor: Artykuł sponsorowany 2020.02.03, 09:49 Drukuj

Ducati Panigale V2 zadebiutowało na targach EICMA 2019. Motocykl jest ewolucją modelu 959 i przy okazji Włosi zrobili porządek w nazewnictwie swoich sportowych maszyn.

Panigale V2 to łącznik między torem a ulicą. Z jednej strony mamy 155 koni mechanicznych i 200 kg wagi z płynami i paliwem, a z drugiej - systemy bezpieczeństwa pozwalające okiełznać to stadko nie tylko na torze, ale również na ulicy. To wszystko opakowano w nieprzyzwoicie piękne kształty, z których słynie Ducati.

Skoro już przy stylistyce jesteśmy, to niewątpliwie ogromnym plusem jest poprowadzenie wydechu w pługu, ponieważ ten z 959 zakłócał nieskazitelną linię Panigale. Z przodu znajdziemy reflektory LED, które w połączeniu z trójkątnymi wlotami powietrza sprawiają groźne wrażenie.

W Ducati Panigale V2 znajdziemy silnik Superquadro o pojemności 955 cm3, który przystosowano do normy emisji spalin EURO 5. Dzięki temu motocykl jest mocniejszy od swojego poprzednika o 5 KM i ma 2 Nm więcej momentu obrotowego. Maksymalna moc 155 koni mechanicznych jest osiągana przy 10 750 obr./min. Maksymalny moment obrotowy wynoszący 104 Nm jest dostępny przy 9 000 obr./min. Silnik jest gładki i elastyczny, ale nie dajcie się zwieść. Poprawa osiągów była możliwa dzięki nowym wtryskiwaczom oraz przeprojektowanym kanałom powietrznym w owiewkach.

Rama została wykonana z aluminium o podwyższonej wytrzymałości i używa silnika jako elementu nośnego. Pełni ona również funkcję air-boxa. Z przodu znalazł się amortyzator Showa Big Piston Fork z regulacją tłumienia, odbicia i napięcia wstępnego. Precyzję prowadzenia wspomaga amortyzator skrętu Sachs. Z tyłu zamontowano amortyzator Sachs z pełną regulacją.

Ducati Panigale V2 to nie tylko imponujące osiągi, ale również zaawansowana elektronika, która pozwala je okiełznać, a którą zarządza 6-osiowy czujnik IMU. Do dyspozycji oddano trzy tryby jazdy - Race, Sport i Street. Każdy z nich można konfigurować według własnego uznania. Do Panigale V2 trafiły takie systemy jak ABS Cornering EVO z Panigale V4, Ducati Traction Control EVO 2 prosto z MotoGP i modelu V4 R, Ducati Wheelie Control EVO oraz Engine Braking Control EVO odpowiadający za wspomaganie hamowania silnikiem. Opcjonalnie można doposażyć motocykl w Ducati Lap Timer GPS, Ducati Multimedia System oraz Ducati Data Analyser + GPS.

Ducati Panigale V2 zadowoli każdego, kto nie potrzebuje ponad 200 koni mechanicznych i brutalnego traktowania. To motocykl, który docenią zarówno początkujący poszukiwacze mocnych wrażeń jak również ci bardziej doświadczeni motocykliści z bagażem doświadczenia torowego.

Więcej informacji o nowym modelu na stronie Ducati Polska.

NAS Analytics TAG
Zobacz również

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama

sklep Ścigacz

    na górę