Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie). Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 6
Pokaż wszystkie komentarzePozwolę się nie zgodzić z merytoryką przedstawioną w komentarzach a idąc dalej z przykrością muszę stwierdzić, iż autor artykułu troszeczkę wprowadza w błąd przyszłych nabywców. Generalnie chcę się odnieść do motocykli Piaggio MP3. Z artykułu można wnioskować, że wszystkie tego typu pojazdy posiadają homologację L5E a tak nie jest. Jednocześnie chciałbym zaznaczyć w odniesieniu do komentarzy, iż warunkiem przedmiotowej homologacji nie jest rozstaw kół. A teraz konkret na podstawie posiadanych dokumentów (francuskie dowody rejestracyjne) Jako przykład weźmy dwa Piaggio MP3 500 oraz Piaggio MP3 500 LT. Teoretycznie może się wydawać, iż pojazdy te różnią się modelową wersją wyposażenia niemniej tak nie jest. Oznaczenie te określa nam wersje L5E i wersję L3E. Czym się różnią? Nie rozstawem kół gdyż są to dwa bliźniacze pojazdy a tym, że wersja LT posiada hamulec nożny. Nie znam konkretnych warunków technicznych jakie pojazdy muszą spełniać ale na podstawie posiadanych dowodów rejestracyjnych i właśnie przedmiotowego hamulca jednoznacznie można stwierdzić, że to jest warunek konieczny do określenia L5E. Tak samo się odnosi powyższe dla Gilery Fuoco LT Yourba LT jedynie nie wiem jakie oznacznie posiada Metropolis gdyż takiego jeszcze nie posiadałem. Tak na marginesie współczuje Policji gdyż egzekwowanie tego przepisu będzie dość problematyczne.
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza