tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Właśnie czekając w Hondzie na przegląd mojego VT750S - komentarz
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
Komentarze 13
Pokaż wszystkie komentarze
Autor: szymonroch 08.08.2014 12:35

Właśnie czekając w Hondzie na przegląd mojego VT750S przejechałem się testowo CTX1300. Obserwacje po krótkiej przejażdżce zgodnie z kolejnością wystąpienia : 1. Silnik jest delikatny, płynnie oddający moc, przy mocnym odkręceniu jakieś cuda się dzieją tzn. przyspieszenie 80 - 120 jest niesamowite. Tak, w VT750S mam tylko 44 konie, ale też motocykl waży połowę tego co CTX1300. Domyślam się, że kierowcy motocykli sportowych nie będą pod wrażeniem. Ja jestem. 2. Przesunięcie lewej stopy na podnóżku tak aby opierać stopę na podnóżku na palcach utrudniona - zachaczam piętą o poprzeczkę (ten dospawany kawałek drutu :)) stopki. 3. GDZIE SĄ LUSTERKA!!!??? aaaa!!!! GDZIE SĄ LUSTERKA!!!??? A tu są.... trzeba wyjrzeć zza kierownicy. Przy moich 185 cm wzrostu i przy zajęciu wygodnej pozycji za kierownicą nie mogę po prostu spojrzeć na lusterko... bo zasłania je kierownica, która jest dość wysoko... 2 metrowy kolega ma tak samo. 4. Prowadzenie mimo dużej masy bardzo zwinnie w zakrętach. Szybki test (slalom, ósemka, jazda po okręgu na parkingu) dają więcej niż zadowalające wyniki. Mój motocykl nie ma ABS, CTX ma i działa świetnie (test na równym asfalcie posypanym piaseczkiem...) 5. Kanapę trudno oceniać bez przejechania ciurkiem kilkuset kilometrów. Pierwsze wrażenie - WOW. Tzn. Zapominasz, że siedzisz, nie ma potrzeby się przesuwać, znajdować miejsce. Znajduje się samo :) 6. Cieplutko po chwili robi się w piszczele, które opierają się o obudowę cylindrów, a 1300 ma prawo grzać. Jeśli chciałbyś sensownie trzymać się moto kolanami to może być dyskwalifikująca cecha. Oczywiście wszystko zależy od długości Twojej piszczeli i kości udowej oraz pozycji oparcia na podnóżku - oparcie na palcach likwiduje problem. Podsumowując. Chciałbym mieć silnik, kanapę i ABS z CTXa w moim motocyklu :) ale uważam, że lusterka zasłonięte przez kierownicę to niedopuszczalny błąd konstrukcyjny i dla mnie dyskwalifikujący ten motocykl.

Odpowiedz


Brak odpowiedzi do tego komentarza


Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep Ścigacz

    na górę