Wypróbuj motocykl, zanim go kupisz! Zapisz się już dziś, by wybrać dogodny termin
Ruszamy z testami motocykli w całej Polsce. Zobacz, gdzie najbliżej Ciebie jest dealer, który ma dla Ciebie motocykle testowe. Następnie wybierz dogodny termin i zaplanuj swoją jazdę testową!
Wybierz miejsce i termin twojej jazdy >>
Komentarze 16
Poka¿ wszystkie komentarzeWidaæ, ¿e autor guzik wie o tym motocyklu. Gniazdko zapalniczki??? To jest pomniejszone wej¶cie DIN i ma³ego palca tam siê nie wsadzi, typowego wej¶cia do zapalniczki tym bardziej nie... Handbary w standardzie??? W F800GS??? To czemu kupowa³em akcesoryjne??? Mo¿e jeszcze centralna nó¿ka? Mo¿e niech autor napisze co ma BMW w standardzie to inaczej bêdzie wygl±da³ ten artyku³. Zrobi³em na F800GS prawie 17 tys. km. i akurat co jak co to silnik ma pazur. Mo¿e nie z kuframi i plecaczkiem ale ma. Do turystyki nadaje siê jak ostrze ¿yletki: niewygodne siedzenie, ma³y bak, beznadziejna szybka dyskwalifikuj± ten sprzêt. Po 300km boli dó³ pleców...g³owê urywa przy 110km/h., wska¼nik poziomu paliwa ¿yje swoim ¿yciem mimo akcji serwisowej: 1x pchanie, raz awaryjne za³atwianie paliwa...70km zasiêgu na wska¼niku to sygna³ alarmowy. Jest to super motocykl bazowy i mimo, ¿e przymierza³em siê do KTM 990 Adv. to jednak zostanê przy moim motku. Bo poza wadami ma mnóstwo zalet. O tych przekonacie siê po 3 tygodniach jak siê z nim oswoicie. Aaa najwiêksz± wad± jest serwis w Gdañsku... 3 tygodnie umawiania siê na akcjê serwisow±...wybra³em serwis w Berlinie: 1 telefon i termin uzgodniony od rêki. Niemniej polecam o ma³o co bezkrytycznie i my¶lê, ¿e jest wart swoich pieniêdzy.
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza