tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 WSBK - wybór opon na Phillip Island
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
Advertisement
NAS Analytics TAG
motul belka 950
NAS Analytics TAG
motul belka 420
NAS Analytics TAG

WSBK - wybór opon na Phillip Island

Autor: Informacja prasowa 2015.02.24, 13:08 Drukuj

Podczas pierwszej rundy WSBK większość zawodników klasy Superbike postawiła na tylną oponę SC1 T1105. Drugim wyborem była opona S1867. Z przodu 2/3 zawodników wybrało SC1 S1699, oponę z której korzystano najczęściej w zeszłym roku.

To był świetny start serii FIM Superbike World Championship dla Pirelli. Jonathan Rea na Kawasaki oraz Leon Haslam na Aprilli wygrali po jednym wyścigu klasy Superbike, w klasie Supersport zwyciężył Jules Clusel na MV Aguście. Wygrane padły łupem trzech zawodników jeżdżących na trzech różnych motocyklach i używających dwóch różnych rozwiązań w kwestii tylnych opon. Pirelli jest ogromnie zadowolone z przebiegu rywalizacji na Phillip Island - zwłaszcza, że australijski obiekt od zawsze był bardzo wymagający dla opon. 

Advertisement
NAS Analytics TAG

Podczas pierwszej rundy WSBK większość zawodników klasy Superbike postawiła na tylną oponę SC1 T1105 (development edition). Drugim wyborem była opona S1867. Z przodu 2/3 zawodników wybrało SC1 S1699 (development edition), oponę z której korzystano najczęściej w zeszłym roku. Drugim wyborem była standardowa opona SC2. 

W klasie Supersport, gdzie zawodnicy korzystają z opon Diablo Supercorsa SC, wszyscy zawodnicy skorzystali z mieszanki SC1 T1538 na tył (w rozmiarze 190/60, który idealnie pasował do wymagań stawianych przez tor w Australii). Z przodu 70% startujących postawiło na oponę SC1 w standardowej wersji, reszta wybrała SC1 (development edition).

Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyników osiąganych przez nasze opony w tym roku. Najważniejszy dla nas jest fakt, że co roku robimy mały krok w stronę w którą chcemy się rozwijać. Zdajemy sobie sprawę z tego, że Phillip Island to bardzo wymagający obiekt - zwłaszcza dla dostawców opon. Ale dzisiaj mogę śmiało powiedzieć, że lata ciężkiej pracy przyniosły świetne efekty. Oczywiście, zawsze jest miejsce na dalszy rozwój, ale z technologicznego punktu widzenia jesteśmy dokładnie w miejscu w którym chcemy być. Świetne wyścigi na Phillip Island są tego potwierdzeniem. Chciałem złożyć szczere gratulacje Jonathanowi, Leonowi i Chazowi za niesamowite emocje, które nam dali. Dodatkowo, chciałbym wyrazić ogromny szacunek dla Troy’a Baylissa, który postanowił wrócić do rywalizacji po 7. latach przerwy - komentował Giorgio Barbier, Dyrektor Sportów Motocyklowych w Pirelli. 

Pirelli Best Lap Award - wyniki:

WSB Wyścig 1 - Leon Haslam (Aprilia Racing Team - Red Devils), 1'31.826 (16th okrążenie) 
WSB Wyścig 2 - Chaz Davies (Aruba.it Racing-Ducati SBK Team), 1'31.725 (2nd okrążenie)
WSS - Kenan Sofuoglu (Kawasaki Puccetti Racing), 1’33.409 (7th okrążenie)  

Opony Pirelli na Phillip Island:

  • Łączna liczba opon Pirelli: 3515
  • Liczba rozwiązań dla klasy Superbike (Slick, Intermediate i opony Wet): 5 opon przednich i 7 tylnych
  • Liczba opon dostępna dla każdego zawodnika klasy Superbike: 32 opon przednich i 40 tylnych
  • Liczba rozwiązań dla klasy Supersport (Slick, Intermediate i opony Wet): 4 opon przednich i 4 tylnych
  • Liczba opon dostępna dla każdego zawodnika klasy Superbike: 22 opon przednich i 24 tylnych
  • Temperatura podczas Wyścigu 1: powietrza 30° C, asfaltu 42° C
  • Temperatura podczas Wyścigu 2: powietrza 31° C, asfaltu 38° C
  • Najwyższa prędkość osiągnięta przez oponę Pirelli Diablo w klasie Superbike: 324,3 km/h (Wyścig 2, Jordi Torres)
  • Najwyższa prędkość osiągnięta przez oponę Pirelli Diablo Supercorsa w klasie Superport: 289.5 km/h (Kyle Smith)
Advertisement
NAS Analytics TAG

NAS Analytics TAG
Zdjêcia
NAS Analytics TAG
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze s± prywatnymi opiniami u¿ytkowników portalu. ¦cigacz.pl nie ponosi odpowiedzialno¶ci za tre¶æ opinii. Je¿eli którykolwiek z komentarzy ³amie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usuniêty. Uwagi przesy³ane przez ten formularz s± moderowane. Komentarze po dodaniu s± widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadaj±cym tematowi komentowanego artyku³u. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu ¦cigacz.pl lub Regulaminu Forum ¦cigacz.pl komentarz zostanie usuniêty.

motul belka 420
NAS Analytics TAG

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualno¶ci

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep ¦cigacz

    motul belka 950
    NAS Analytics TAG
    na górê