tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 W nawiązaniu do ostatniego akapitu czyli dual CBS. - komentarz
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
Advertisement
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
Komentarze 11
Pokaż wszystkie komentarze
Autor: henry1125 11.04.2016 11:57

Ja zapłaciłem 250 zł i w serwisie mi nie wymienili, jadę dzisiaj z awanturą, a znalazłem coś takiego wg serwisówki Hayness’a. Oczywiście płyn powinien być wymieniany regularnie, czyli co 18 tysięcy kilometrów. Odpowietrzenie przednich zacisków. Robisz to oczywiście dźwignią przedniego hamulca. Jest określona kolejność. Zaczynasz od zacisku lewego i używasz górny zawór odpowietrzający. Później odpowietrzasz prawy zacisk i też górnym odpowietrznikiem. I jest to wszystko co można zrobić dźwignią hamulca ręcznego. Dźwignią hamulca nożnego („tylnego”) odpowietrzasz kolejno: 1. Prawy przedni zacisk hamulcowy – dolny zawór odpowietrzający. 2. Lewy przedni zacisk hamulcowy – dolny zawór odpowietrzający. Po zrobieniu tego, musisz odkręcić lewy przedni zacisk hamulcowy, zsunąć go z tarczy, wsadzić kawałek drewna między klocki i ustawić go 15 stopni ponad poziom (a to po to by nadusić drugi główny cylinderek – „secondary master cylinder”) 3. Teraz jest kolej na odpowietrzenie zaworu proporcjonalnego – znajduje się on po prawej stronie między zbiornikiem paliwa, a akumulatorem. 4. Został już tylko tylny zacisk, żeby się dostać do jego zaworów odpowietrzających trzeba niestety zdjąć tylne koło, odkręcić zacisk, zsunąć go z tarczy, obrócić o 180 stopni i założyć z powrotem na tarczę. Zacisk odpowietrza się najpierw zaworem odpowietrzającym wewnętrznym, a później zewnętrznym. I to jest wszystko, później zostaje tylko powsadzać wszystko na swoje miejsce i problem z głowy. Może czytając, to operacja ta wydaje się być skomplikowaną, ale w istocie tak nie jest, dobrze jest mieć „trzecią dłoń” do pompowania płynu. Życzę powodzenia

Odpowiedz

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep Ścigacz

    na górę