Verva Street Racing i Top Gear Live za nami
Za nami największe wydarzenie motoryzacyjne roku 2013. Bez mała 60 tysięcy fanów, 116 pojazdów, które wzięły udział w głównym pokazie, ogromne Pit Party w którym zgromadzono blisko 300 sportowych i nietuzinkowych pojazdów, do tego pokazy, atrakcje, niespodzianki. Aby impreza mogła się odbyć konieczne było 7 dni przygotowań wokół Stadionu Narodowego, 1100 ludzi zaangażowanych w produkcję oraz 76 tirów, którymi zwieziono sprzęt do Warszawy. Już w samych liczbach impreza wygląda imponująco, jak wyglądała oczami widza?
W latach poprzednich VSR organizowana była w centrum Warszawy na ulicach wokół Teatru Narodowego. Teraz Orlen połączył siły z Top Gear Live, wplatając brytyjskie show na żywo do programu wieczoru.
Wszystko rozpoczęło się od Pit Party, czyli zamkniętej imprezy na której goście zapoznać mogli się z tym jak wyglądają pojazdy wyścigowe, jak funkcjonują boksy, jak z bliska prezentują się najszybsze, najdroższe i najbardziej luksusowe wozy świata. Na promenadzie wokół stadionu znalazło się 12 stref tematycznych dotyczących samochodów, motocykli, klasyków, supersamochodów i wyścigówek. Dla chętnych nie zabrakło pokazów driftu, w których uczestniczyli najlepsi polscy zawodnicy w tej dyscyplinie z Kubą Przygońskim na czele. Swoje umiejętności zaprezentowali również stunterzy, w składzie Łukasz FRS, Kuba Radczak, Pasio, Raptowny oraz ekipa FMX Masters of Dirt. Jako że Orlen jest ogromną firmą i motoryzacja jest obecna tam na wielu obszarach - widzowie mogli również zapoznać się z bliska z tym jak wyglądają i działają chociażby wozy strażackie, na co dzień pełniące służbę na terenie rafinerii w Płocku.
Po Pit Party powoli zaczęły zapełniać się trybuny Stadionu Narodowego. O godzinie 19.00 ruszyło rozgrzewkowe Pre Show w trakcie którego widzowie zobaczyć mogli pokazy niecodziennej ciężarówki, pokazy rowerowego FMXu, wyścigi oraz pościgi. Dokładnie godzinę później ruszyła część główna Verva Street Racing. Na terenie Stadionu Narodowego zaprezentowali się wszyscy zawodnicy związani z Orlenem. Nie zabrakło zatem ekipy startującej w Dakarze, w tym Kuby Przygońskiego na motocyklu i Jacka Czachora z Markiem Dąbrowskim w samochodzie. Gwiazdą wieczoru był bezdyskusyjnie Adam Małysz, który rewelacyjnie radzi sobie również w samochodzie Rajdowym. Widzowie zobaczyć mogli w akcji zespół Orlenu startujący w Porsche Supercup w składzie Kuba Giermaziak i Patryk Szczerbiński oraz kierowców startujących w różnych dyscyplinach rajdowych i wyścigowych. Nie zabrakło dynamicznej prezentacji aut, które startują w takich seriach wyścigowych jak Le Mans czy NASCAR. Organizatorzy zapowiadali wyścigowe emocje w trakcie imprezy, które miały zapewnić pokazowe wyścigi. Niestety emocji było mało, bo wyścigi bardziej przypominały starannie wyreżyserowane show ze z góry określonym zakończeniem, niż choćby namiastkę rzeczywistej rywalizacji. Nieco raziło niewiarygodne nasycenie i natężenie reklamy, która była absolutnie wszędzie (nawet hostessy wręczające nagrody dźwigały ze sobą gigantyczne flagi Orlenu). Adam Kornacki i Patryk Mikiciuk w roli prowadzących imprezę? No cóż, pewnie w budżecie imprezy tego kalibru dało się zrobić nieco więcej w temacie prowadzących…
Od godziny 21.00 arenę przejęła ekipa Top Gear w składzie Jeremy Clarkson, Richard Hammond oraz James May. Znakomita oprawa, błyskotliwe poczucie humoru, charyzma i doskonały kontakt z publicznością – czyli wszystko to, co znamy z telewizyjnych odcinków kultowego programu BBC, w Warszawie zobaczyć można było na żywo. Nie zabrakło niecodziennych konkurencji jak choćby wyścigi rydwanów zaprzężonych w skutery, samochodowej wersji curlingu, czy samochodowego meczu piłkarskiego, starcia brytyjskiej i polskiej motoryzacji. Wydarzenie zdecydowanie warte zobaczenia i kto nie był może jedynie żałować.
Byliście, widzieliście? Jakie są Wasze opinie?
Sprawdźcie relacje Verva Street Racing z poprzednich lat:
Już 14 grudnia na Stadionie Narodowym pojawi się po raz pierwszy w Polsce impreza Nitro Circus Live. Szczegółowe informacje na temat tego wydarzenia możecie znaleźć tutaj.
|
Komentarze 4
Poka¿ wszystkie komentarzeDziêki temu ¿e dosta³em bilety VIP za darmo to nie ¿a³ujê. Nawet ¿arcie by³o takie sobie. Od biedy da³o rade obejrzeæ. Ale gdybym mia³ za to zap³aciæ to wkurzy³bym siê na maxa. Nawet show ...
OdpowiedzZaakceptujê to co piszesz gdy nie bêdziesz tylko krytykowa³, ale podasz co¶ pozytywnego. Napisz, co Twoim zdaniem by³o lepsze? Opisz imprezê, któr± widzia³e¶, i która Twoim zdaniem by³± na du¿o wy¿szym poziomie ni¿ Top Gear Live? Koncert Bibera w £odzi siê nie liczy :)
OdpowiedzS³aba ta Verva jak cholera. "Wy¶cigi" ustawiane, nawet ocena braw publicznosci to jakas komedia bo gosc z BudMatu dostal 2x wieksze brawa a i tak spiker uznal ze wygral Przygonski. Robienie z ludzi...
OdpowiedzNie bylem nie zaluje, jakos mistrzowie pokroju przygonskiego i czachora nie robia na mnie wrazenia.W dodatku jakies durne wyglupy Clarksona i ekipy dla mnie zal.
OdpowiedzW³a¶ciwie to nie s± tacy beznadziejni jak Ci siê wydaje :) Pozdrawiam
Odpowiedzto show by³o tragicznie zorganizowane. Rozpoczê³o siê o 19 a ludzie których by³o 58 000 zaczeli wpuszczaæ o 18.30 na stadion. Efekt by³ taki ¿e ostatnie ludziki z pod bramy weszli na staion o ...
OdpowiedzNie mam powodu, aby broniæ oraganizatorów. Wystawia³em siê przy okazji tej imprezy i by³em ca³y czas w ko³o stadionu. Bramy by³y PUSTE o godzinie 20.00, wiêc piszesz k³amstwo! Dodatkowo, pierwsze 15 000 ludzi na Pit Party wpuszczano od godziny 15.30, a pozosta³e 43 000 od godziny 18.30 i bez problemów wyrobili siê przed startem imprezy. Show zaczyna³o siê o 20.00, a o 19.00 startowa³o pre-event, aby jako¶ zainteresowaæ tych, którzy czekali ju¿ na trybunach. Show nie oceniam, bo tak jak pisa³em, nie by³em na trybunach.
OdpowiedzPe³na zgoda, VSR to jakie¶ nieporozumie. Kasowanie ludzi za ogl±danie reklamy to traktoanie ludzi jak baranów.
Odpowiedz