tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Triumph Tiger 800 XR i XC - cztery w jednym
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
Advertisement
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

Triumph Tiger 800 XR i XC - cztery w jednym

Autor: Beavis 2014.11.18, 08:47 Drukuj

Tiger 800 XRx i XCx seryjnie wyposażone są w osłony rąk, tempomat, szybę z możliwością regulacji bez narzędzi i rozbudowany komputer pokładowy.

Nie tak dawno pisaliśmy o tym, że w przyszłym roku rodzina Tiger 800 mocno się powiększy. Pozornie skomplikowane nazewnictwo kryje za sobą tak naprawdę dwa główne modele - nakierowanego na szosę i daleką turystykę XR oraz offroadowego XC. Jeden i drugi motocykl będzie dostępny także w lepiej wyposażonej wersji "x". Wszystkie motocykle z serii Tiger 800 seryjnie posiadają kontrolę trakcji, ABS (który można wyłączyć!) oraz system ride-by-wire, gniazdo 12V oraz regulowane klamki. Motocykle przeszły wizualny lifting czasy oraz paneli bocznych. Te ostatnie mają teraz efektywniej odprowadzać ciepło z chłodnic. Brytyjski producent deklaruje także spalanie niższe o 17% w stosunku do poprzednika.

Advertisement
NAS Analytics TAG

Szosowy Tiger XR posiada zawieszenia marki Showa z lagami o grubości 43mm. Z tyłu pracuje amortyzator tej samej marki z możliwością dostosowania napięcia wstępnego sprężyny. Offroadowy XC dostał za to wypasione zawieszenie WP, z widelcem z pełną regulacją oraz amortyzatorem z regulacją napięcia wstępnego i odbicia. Różnią się także wielkości kół - XR toczy się na odlewanych, aluminiowych felgach w rozmiarach 19 i 17 cali, XC na szprychowych felgach z przednim kołem w offroadowym rozmiarem 21 cali.

Świetnie prezentują się modele z dodatkową literą "x" w nazwie. XRx i XCx seryjnie wyposażone są w osłony rąk, tempomat, szybę z możliwością regulacji bez narzędzi i rozbudowany komputer pokładowy. Motocykle posiadają trzy zmienne tryby jazdy (Road, Off-Road i Rider Mode), przy czym ostatni tryb pozwala na dowolne ustawienie poszczególnych parametrów - siły ingerencji ABSu czy kontroli trakcji. Kierunkowskazy wyłączają się automatycznie, turyści docenią też centralą podstawkę. XCx dodatkowo posiada sporych rozmiarów aluminiową płytę pod silnikiem oraz gmole.

Ah, tak, Tigera reklamuje teraz Bear Grylls:

Advertisement
NAS Analytics TAG

NAS Analytics TAG
Zdjêcia
Advertisement
NAS Analytics TAG
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze s± prywatnymi opiniami u¿ytkowników portalu. ¦cigacz.pl nie ponosi odpowiedzialno¶ci za tre¶æ opinii. Je¿eli którykolwiek z komentarzy ³amie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usuniêty. Uwagi przesy³ane przez ten formularz s± moderowane. Komentarze po dodaniu s± widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadaj±cym tematowi komentowanego artyku³u. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu ¦cigacz.pl lub Regulaminu Forum ¦cigacz.pl komentarz zostanie usuniêty.

NAS Analytics TAG
Zobacz równie¿

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualno¶ci

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep ¦cigacz

    NAS Analytics TAG
    na górê