tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Triumph Scrambler
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
motul belka motocykle 950
NAS Analytics TAG

Triumph Scrambler

Triumph Scrambler – motocykl młodości naszych ojców. Nie był ulubieńcem fanów zawrotnych prędkości, ale dla osób posiadających Scramblera ważniejsze było, by móc na nim jechać kiedykolwiek i gdziekolwiek. Choć wiele osób uważa go za prekursora streetfighterów, to jednak chyba bliżej mu do motocykli enduro. Świadczy o tym wysoko uniesiony układ wydechowy, osłona silnika, płaska jedno, lub dwuosobowa kanapa, bieżnik opon oraz charakterystyczna harmonijka osłaniająca rury teleskopów przedniego zawieszenia. W porównaniu do współczesnych motocykli enduro, osiągi Scramblera nie są może powalające, ale za to powalający jest jego klasyczny wygląd i styl.

Triumph Scrambler model 2009

Podstawowe dane techniczne:

silnik
Dwucylindrowy R2
poj.
865 ccm
moc
59.00 KM (43.1 kW)) przy 6800 RPM
moment obr.
69.00 Nm (7.0 kgf-m or 50.9 ft.lbs) przy 4750 RPM
skrzynia biegow
5 biegowa

Wymiary:

Dług/szer/wys
2,213 /865 /1,202 mm
rozstaw osi
1,500 mm
wys. siedzenia
825 mm

Osiągi:

V-max
B.D.
OPINIE UŻYTKOWNIKÓW 3 Przeczytaj opinie | Oceń ten motocykl

Więcej o Triumph Scrambler

Filmy o Triumph Scrambler

Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

sklep Ścigacz

    Polecamy

    NAS Analytics TAG

    Aktualności

    NAS Analytics TAG
    NAS Analytics TAG

    KONTAKT Z REDAKCJĄ

    na górę