REJESTRACJA | LOGOWANIE

Royal Enfield Bullet Classic 500

Anna Jędrasiak

13/11/2008, 09:39 3
DRUKUJ

Teraźniejsza technologia w klasycznym opakowaniu

Pierwszy Bullet Classic został stworzony w 1932 i był najdłużej produkowanym modelem, jaki zjechał z taśm produkcyjnych brytyjskiego Royal Enfielda. W tym roku przypadają 76. urodziny tego motocykla. Stało się to świetnym pretekstem do pokazania nowego wcielenia Bullet Classic 500. Oczywiście Royal Enfield mimo nowych technologii, jakie zostały wykorzystane przy jego budowie, zachował swój niepowtarzalny charakter oraz klasyczny wygląd maszyny z lat 40-stych.

Sercem Bulleta jest czterosuwowy, jednocylindrowy chłodzony powietrzem silnik o pojemności 499 cm3 zasilany elektronicznym wtryskiem paliwa. Maksymalna moc to 27,2 KM przy 5 250 obr/min, a maksymalny moment obrotowy to 41,3 Nm. przy 4 000 obr/min. Bulleta wyposażono w pięciostopniową skrzynię biegów. Motocykl waży 187 kg. Z przodu znajdziemy pojedynczą tarczę hamulcową z dwutłoczkowymi zaciskiem, natomiast z tyłu znajduje się hamulec bębnowy. Zamiast „kopniaka", na kierownicy jest elektroniczny starter.

Prędkość maksymalna tego motocykla to zaledwie 120 km/h, ale przecież ten stylowy pojazd nie został stworzony z myślą o wielkich prędkościach.

Stylistycznie ciężko go odróżnić od modeli produkowanych 70 lat temu. Błotniki, kształt lampy i baku oraz pojedyncze siedzenie dają złudzenie, że patrzymy na oryginalny motocykl z tamtych lat, a nie na jego unowocześnione wcielenie.

royal enfield bullet classic
enfield bullet classic side
enfield bullet classic red
enfield bullet classic lamp
enfield bullet classic detail
enfield bullet classic engine
14/11/2008 20:28 rafal
Royal Enfield Bullet Classic 500

A czy to będzie jakaś seria limitowana? Może będzie można kupić :)

odpowiedz

DODAJ KOMENTARZ

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty.

Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

Mówią o nas

Facebook Facebook

SKLEP MOTOCYKLOWY

.

POLECAMY

.

NAJNOWSZE

FOTONEWSY

FOTO BLOGI

WIDEO

KONTAKT Z REDAKCJĄ