Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 39
Poka¿ wszystkie komentarzeMy¶lê, ¿e tak :) tylko warto zwróciæ uwagê, ¿e jest to do¶æ narowisty motocykl. No ale niska masa robi swoje.
Odpowiedzale jak to jest z tym hamowaniem silnika? varadero to tez V2 tez hamowala ale problemu nie mialem. a w sv ponoc moga byc problemy
OdpowiedzA propo hamowania silnikiem w sv to kwestia przyzwyczajenia, czasem jest lepiej ni¿ u¿ywaj±c hamulców ;)
Odpowiedzhehe to bylo przydatne w varadero :) ale naprawde az tak mocno hamuje ?dla mnie duza dynamika to raczej nie byl by problem tylko obawy przed slizgiem po odpuszczeniu gazu. troche mnie to niepokoi. sv kupowalbym bo mi sie podoba a xj 600 z rozsadku:)
OdpowiedzJest to moj pierwszy motor, kilka razy zlapalem uslizg tylnego kola przy redukcji biegow wiêc na to trzeba uwazac, poza tym nie hamuje silnikiem tak zeby bylo to niebezpieczne, kumpel na kawasaki z 700 mówi ze jego prawie tak samo. Uwazac natoamist bezwzglednie trzeba na zakretach przy redukcji gazu bo wtedy moze byc nieprzyjemnie. po prostu na poczatku jezdzic powoli i nauczyc sie tego moto.
Odpowiedzhehe to bylo przydatne w varadero :) ale naprawde az tak mocno hamuje ?dla mnie duza dynamika to raczej nie byl by problem tylko obawy przed slizgiem po odpuszczeniu gazu. troche mnie to niepokoi. sv kupowalbym bo mi sie podoba a xj 600 z rozsadku:)
OdpowiedzZgadzam sie, ja wczesniej mialem tylko NSR125 i nie mam problemu z moja SV 650N - Moto ma duzo sily jak na 71 KM. Pozdro
Odpowiedz