tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Komentarze do: MOTORISTA, ul.Kopijników 42 - nowy, największy...
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
Advertisement
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
Komentarze 8
Pokaż wszystkie komentarze
Autor: Krzysztof 27.04.2012 12:24

Witam wszystkich czytających czytałem komentarze i nie znalazłem żadnego pozytywa, ale nie dziwie się, ponieważ z tego, co zauważyłem to wszystko prawda ja miałem wypadek, ale nie z mojej winy Warta wystawiła mi protokół, że mi zapłaci 12 tysięcy zł. Wiec poszedłem do Hondy właśnie tu, ponieważ w tym momencie miałem najbliżej zamówiłem części Pan chciał 200zł zaliczki ja zostawiłem 2000zł. Minoł jakiś czas Warta odmówiła wypłaty to znaczy nie do końca, ponieważ maja zapłacić za używane wiec muszę sprawę skierować do sądu! Wiec poszedłem do serwisu a minęło już 11 miesięcy prawie i poprosiłem o zwrot zaliczki czekałem ponad 20 minut w kolejce a później 40 minut aż wyjdzie kierownik magazynu ten z uśmiechem na twarzy powiedział, że nie odda mi pieniędzy, bo on części zamówił i za dużo straci (to jest podejście do klienta) idąc tu myślałem ok., 10% co najwyżej stracę, chociaż w sumie, za co? Używali moich pieniędzy prawie rok i tak mnie potraktowali! Widziałem tam motory innych marek niż Honda jak czekałem na „ kierownika” to chciałem kupić łożysko i uszczelniacze do przedniego koła Pan powiedział, że się nie opłaca i żebym kupił w podróbce, bo są dużo tańsze i lepsze a Honda i tak nie robi łożysk. Pieniędzy nie oddają sprzedają obce motory proponują podróby w takim razie pozostaje pytanie czy jak wstawiam motor na serwis to mam zakładane, podróby a płacę za oryginały? Nie !!! Nie musicie odpowiadać ja już wiem! (teraz kolej na Urząd i adwokata)

Odpowiedz
Autor: Przemysław Budnicki Motorista 10/05/2010 15:41

Witam, Przepraszam, że dopiero teraz odpowiadamy, internet jest za duży żeby czytać wszystko na bieżąco... Bardzo mi przykro, że zaistniała sytuacja z powodu której jesteś niezadowolony. Szczególnie boleję nad faktem, że długo czekałeś na obsłużenie, niestety obowiązuje zasada FIFO, pierwszy przyszedł, pierwszy jest obsługiwany, a w sezonie czasem przyjeżdża kilka osób w krótkim odstępie czasu. Przykro nam,ale postarajcie sobie wyobrazić kolejkę w piekarni do której nagle przychodzi i dzwoni 5 razy tyle klientów co zwykle... Inna sprawa to naprawa gwarancyjna Twojego skutera Benelli (Keeway), w szczycie sezonu wzieliśmy go na warsztat od ręki i w ciągu dwóch dni zweryfikowaliśmy uszkodzoną pompę paliwa. Musisz nam wybaczyć, ale współpraca z Importerami chińskich maszyn nie odbywa się zbyt sprawnie, nie akceptują gwarancji od ręki i nie wysyłają części w jeden dzień. Ja ze swojej strony - szefa Tomka, podziękowałem mu, że następnego dnia w swoim prywatnym czasie i prywatnym samochodem pojechał specjalnie do Importera specjalnie po część dla Ciebie. Jeżeli możemy nigdy narażamy klienta na czakenie np. 14 dni na naprawę gwarancyjną. Mam nadzieję, że po naprawie skuter jeździ dobrze i nie chowasz do nas urazy z tego powodu. Pozdrawiam Przemek Budnicki Motorista (P.S. na przeciwko nas jest główna pętla autobusowa w okolicy Broodno Podgrodzie, zapraszamy również tą drogą, szczególnie na Piwo, bo bar już działa :-)

Odpowiedz
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep Ścigacz

    na górę