Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 12
Poka¿ wszystkie komentarzeJak dla mnie to FZ8 jest za ciê¿ki. Powinien wa¿yæ 10kg mniej. Co prawda Yamaha che trafiæ w s³uszn± grupê ludzi, ale to jest odgrzewanie kotleta. Niech zrobi± co¶ ciekawszego. Dopracowane V2 lub V4 z 800cc by³by ciekawym k±skiem.
OdpowiedzZgadzam siê z koleg±. Mo¿e nie do koñca co do silnika, niech ka¿da firma montuje takie w jakich czuje siê najlepsza, ale bike faktycznie powinien byæ l¿ejszy.
OdpowiedzMam FZ8ke. Ale ciezko sie nie zgodzic - w koncu prawie kazda Yamaha to "gdzies juz to widzialem". Chociaz zaden (!) element nadwozia (zbiornik, owiewki, zadupek) nie jest taki sam jak w FZ1, to ciezko to zauwazyc. Masa ? dajcie spokoj, 210 kg na mokro, przy ponad 20 litrach plynow? To na prawde nie jest duzo, a moto jest swietnei wywazone. Pozostaje kwestia zawiasow, ale mam moto za krotko, zeby to ocenic.
Odpowiedz