tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Harley-Davidson Dyna Super Glide Custom
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
Advertisement
NAS Analytics TAG
motul belka motocykle 950
NAS Analytics TAG

Harley-Davidson Dyna Super Glide Custom

Super Glide Custom to motocykl o surowych i wyrazistych kształtach. 123 Nm, które generuje nowy silnik typu Twin Cam 96, o pojemności 1594 cm pozwala na rozkoszowanie się jazdą, bez troski o zapięty bieg.  Strzałem w dziesiątkę było wyposażenie Super Glide’a w duży zbiornik paliwa typu Fat Bob, na którym umieszczono chromowaną konsolę. Zaufanie budzi przednie zawieszenie, gdzie grubość rur widelca wynosi 49 mm. W motocyklu tym wszystkie elementy mają swój styl i nic nie powstało przypadkowo.

Harley-Davidson FXDC Dyna Super Glide Custom model 2009

Podstawowe dane techniczne:

silnik
V2
poj.
1584 ccm
moment obr.
123.00 Nm (12.5 kgf-m or 90.7 ft.lbs) przy 3125 RPM
skrzynia biegow
6 biegowa

Wymiary:

Dług/szer/wys
2,355 //
rozstaw osi
1,630 mm
wys. siedzenia
680 mm

Osiągi:

V-max
B.D.
OPINIE UŻYTKOWNIKÓW 2 Przeczytaj opinie | Oceń ten motocykl
SZCZEGÓŁOWE DANE TECHNICZNE Dodaj nowy rocznik

Więcej o Harley-Davidson FXDC Dyna Super Glide Custom

Filmy o Harley-Davidson FXDC Dyna Super Glide Custom

Brak filmów, przedstawiających motocykl

Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

sklep Ścigacz

    Polecamy

    NAS Analytics TAG

    Aktualności

    NAS Analytics TAG
    NAS Analytics TAG

    KONTAKT Z REDAKCJĄ

    na górę