220 konne Ducati Panigale R Superleggera coraz bli¿ej
Jeśli nie wiecie, to spieszymy z informacją. Ducati chce niebawem zaprezentować oficjalnie maniakalną wariację Panigale o nazwie Superleggera. Nic specjalnego, 220 KM, tytan, magnez, włókno węglowe, 169 kg, takie tam. W sieci pojawiło się dość specyficzne zdjęcie nowego "motocykla". To, co widzicie na focie, a co wygląda jak zestaw do "Zrób to sam" to Superleggera w częściach pierwszych.
Co możemy z tego wywnioskować? Niewiele. Widać jednak, że cały sprzęt będzie utrzymany w kolorystyce bombowca Stealth dzięki zastosowaniu odpowiednich materiałów (co oczywiście jest bardzo dobre). Zwróćcie uwagę na wykonaną z magnezu przednią część "ramy". Grubo. Ducati zapowiada, że szczegółowe informacje pojawią się lada dzień. Będziemy informować Was na bieżąco, a wierzymy, że chcecie wiedzieć więcej o tym 220 konnym potworze.
Komentarze 3
Poka¿ wszystkie komentarzeCó¿ za ból **** cebulaków :) typowo polaczkowe podej¶cie FAZI
OdpowiedzDam **** za przeja¿dzke tym cudem!! Lofciam
Odpowiedzdesmo sresmo miliony KM i km/h ,do tego nic nie warzy,kupa ha³asu w mediach, siana za to ca³y portfel trzeba daæ a na koñcu okazuje siê ¿e baty od wszystkich na torze zbiera ....halo pobudka to ...
OdpowiedzTo startuj tym swoim GSX-Rem ze ¶mietnika :)
OdpowiedzGdzie dostawa³o? Popatrz sobie na to ile maj± tytu³ów M¦ a ile ma gixxer... Co prawda nie mia³em Ducati, ale mia³em z tego samego rocznika Gixxera (K1) oraz Apriliê RSV1000. Je¶li chodzi o zachowanie w zakrêtach, precyzjê prowadzenia dzieli³a je przepa¶æ... na korzy¶æ Aprilii oczywi¶cie:)
Odpowiedzducati zdoby³o tyle tytu³uw dzieki przepisom obowi±zuj±cym w tym czasie w wsbk ale odk±d sie zmieni³y i wesz³y japonskie 1000 to cienko przedzie
OdpowiedzWidzê kolego, ¿e w kwestii przepisów ich zmian wiesz nie wiele a od czasu zmiany przepisów dotycz±cych pojemno¶ci (2003)Zawodnicy na Ducati zdobywali piêæ tytu³ów Mistrzowskich (2003, 2004, 2006,2008, 2011), Suzuki jeden tytu³ (2005), Honda jeden tytu³ (2007), Yamaha jeden tytu³ (2009) i Aprilia dwa tytu³y (2010, 2012). Trudno wiêc mówiæ, ¿e Ducati cienko przêdzie
OdpowiedzSBK a motocykle drogowe to dwa inne ¶wiaty kolego ;)
OdpowiedzPotwierdzam - K1 zwlaszcza przy bikach kilka lat m³odszych prowadzi sie jak spory okrêt ;) ale silnik ma lepszy - nienawidze V2 - za ma³o obrotów i za duzy efekt hamowania silnikiem...
Odpowiedz"Warzy"? a kysz do gimnazjum....
OdpowiedzOK POPRAWKA WASZY :)
Odpowiedz