2014 BMW S1000R oficjalnie - moc z piekła rodem
Niszczyciel światów w końcu oficjalnie!
Koniec spekulacji. Koniec niedomówień. Koniec żartów. Niemcy na serio zrobili nakeda z S1000RR. To coś zwie się S1000R i będzie jednym z najgorętszych motocykli przyszłego sezonu. Klasa power nakedów właśnie trzęsie portkami. Spodziewajcie się w najbliższej przyszłości obszernej prezentacji nakeda S1000R, a tymczasem zerknijcie na parę faktów:
2014 BMW S1000R:
- Silnik z superbike'a S1000RR
- Moc obniżona do 160 KM
- Więcej momentu obrotowego (112 Nm)
- Odcięcie następuje szybciej o 2000 obr/min (przy 11000 obr/min)
- Wyścigowy ABS w standardzie
- Dwa tryby pracy silnika: Road i Rain
- Dwa dodatkowe tryby pracy w pakiecie sportowym: Dynamik i Dynamic Pro
- Kontrola trakcji
- Quickshifter
- Rozstaw osi większy o 22mm (bo to podobno idzie na gum ę...)
- 207 kg na mokro
|
Komentarze 19
Pokaż wszystkie komentarzeale nierozumiem... Mieli fajny sprzęt: S1000RR i mogli zrobić z niego fajnego nakeda zdejmując owiewki. To jeszcze wykastrowali silnik, żeby był mocniejszy w dolnym i średnim zakresie. To ja się ...
OdpowiedzNizsza moc niz w S1000RR jest nie po to aby "miał mocniejszy dół" a tylko i wyłącznie po to żeby oszczędcić w celu zmniejszenia ceny - zastosowali jakieś tańsze części w silniku i stąd spadek mocy. Ini tez tak robią - patrz FZ1 vs R1, CB1000R vs CBR1000RR. I tak jak S1000RR kosztuje nowy 70k PLN, ten naked pewnie będzie kosztował 60k. Gdyby go po prostu odarli z owiewek musiałby kosztować tyle samo co ścigacz. A to miałoby negatywny wpływ na sprzedaż obu sprzetów (kanibalizm rynkowy). Ot i cała filozofia. I tak na koncu liczy sie kasa, a nie to czy dogodzą jakiemuś czytelnikowi scigacza z Polski, który co najwyżej może sobie powiesić plakat takiego BMW nad łóżkiem.
OdpowiedzTańsze części w silniku? Powiedz mi gdzie Ci wysłać ten plakat S1000R, bo z Twoim wykształceniem pewnie Cię nawet na ten plakat nie stać.
OdpowiedzWiększych bzdur w życiu nie czytałem...
OdpowiedzUwazam ze nie jest zle a juz na pewno oryginalnie. Prawa lampa mocno kojarzy sie z Daytona 675 2009. Jak wypadnie w porownaniu do ktm-a i tuono dopiero pokaza testy. W Motorrad-zie na pewno bedzie ...
Odpowiedz100 lat za nowym z1000 jesli chodzi o wygląd ;D
Odpowiedzi tak pewnie sprzedadzą go tyle sztuk, ze KTM, Aprilia i Ducati w tym segmencie razem wziete beda mogli tylko pomazyc.
OdpowiedzPomaRZyć, jełopie
Odpowiedzczy moge zapytac dlaczego od razu jelopie? czy urazilem cie w jakis sposob moim postem? a moze to byla literowka, tego nie wiesz ale zakladasz ze jestem jelopem. moze troche dystansu?
Odpowiedzkiepska moc, niski moment - a miało być wyjatkowo...ktm sie cieszy a aprilia swietnie jezdzi :)
Odpowiedzwykorzystaj choć 70% tej mocy na publicznej drodze, mistrzu prostej, i dopiero wtedy sie wypowiadaj ;)
OdpowiedzMoc i moment na poziomie Tuono V4... KTM ma 300cm3 więcej... Do tego bm-ka ma sie czym pochwalić w wyposażeniu.
Odpowiedzchodzi o to, że dmuchano balonik jak w przypadku polskich pozal sie boże sportowców - miał byc potwór,najmocniejzy etc. a wyszło jak zwykle...ktm jest naprawde porazajaco mocny a aprilia ma swietne zawieszenie - sprawdzone :)
OdpowiedzLedwo nowości 2014 pokazały się na targach, a gigant txa już doznał mocy KTMa i zawieszenia Aprili, może dozna kiedyś również oświecenia???
Odpowiedzhmm a jak ma 160km na kole? a KTM swoje na wale?
OdpowiedzWidać ktoś w BMW pomyślał że nie potrzeba 200KM w nakedzie bo i po co? 160 to i tak wartość konkurencyjna a od ścigania sie jest S1000RR. ;)
OdpowiedzDobrze ,że ktoś kiedyś pomyślał o tym w Yamasze.
Odpowiedztytuł najbrzydszej premiery targów EICMA ma zapewnione!:)
OdpowiedzBMW z każdym rokiem udowadnia, że można robić jeszcze brzydsze motocykle niż robili do tej pory :D .
OdpowiedzO mój Jezu Nazarejski :D Pasti-mistrz :D
Odpowiedz